اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قزوین خبر داد

آغاز طرح پزشک خانواده در محمودآباد، اقبالیه و قزوین

خبرگزاری فارس: فرماندار قزوین گفت: طرح پزشک خانواده در محمودآباد، اقبالیه و یکی از مناطق شهر قزوین به صورت صددرصدی آغاز می‌شود.

آغاز طرح پزشک خانواده در محمودآباد، اقبالیه و قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید میربها صبح امروز در پنجمین نشست راهبردی طرح پزشک خانواده که با حضور احمد عجم استاندار قزوین در محل استانداری برگزار شد، پیرامون اجرایی کردن طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در شهرستان قزوین اظهار کرد: در خصوص اجرایی کردن طرح پزشک خانواده یک جلسه ستاد اجرایی در سطح شهرستان قزوین برگزار و جلسات متعددی نیز توسط شبکه بهداشت شهرستان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر فراهم کردن امکانات و بسترهای این طرح خاطرنشان کرد: امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای همه مراکز بهداشتی شهرستان قزوین تامین و تحویل داده شده است.

میربها در خصوص اطلاع رسانی و ثبت‌نام پزشکان عمومی نیز عنوان کرد: 50 نفر از پزشکان عمومی تاکنون به صورت داوطلبانه در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و 2 کمیته روابط عمومی و آموزش نیز در این خصوص تشکیل شده است.

وی یادآور شد: در محمودآباد، اقبالیه و یکی از مناطق شهر قزوین طرح پزشک خانواده به صورت صددرصد آغاز می‌شود.

میربها با بیان برخی از نگرانی‌ها در خصوص اجرای این طرح ابراز کرد: بسیاری از مباحث این طرح مانند رایگان بودن خدمات پزشکی درمانی مانند خدمات داروخانه‌ها هنوز شفاف و روشن نیست که باید در این خصوص اقدام لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد:‌ مشخص نبودن وضعیت روستایی و شهری و عدم آگاهی خود روستاییان نسبت به خدمات بیمه‌ لازم از دیگر نگرانی‌ها در خصوص طرح پزشک خانواده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول