اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

تهاجم فرهنگی موجب اختلافات خانوادگی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تهاجم فرهنگی در ایجاد اختلافات خانوادگی، سرد شدن روابط و از هم گسیختن کانون گرم خانواده و روابط اجتماعی و فرهنگی تأثیر دارد.

تهاجم فرهنگی موجب اختلافات خانوادگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با موضوع حجاب و عفاف در محل فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار داشت: این نشست برای هم‌فکری و استفاده از تمام ظرفیت‌های حوزه حجاب و عفاف برگزار شده است.

وی بیان داشت: حجاب و عفاف جزو ارزش‌های دین اسلام و ملاک‌های ارزشی ما است.

چناریان با اشاره به اینکه بازگشت به ارزش‌ها و احیای فرهنگ حجاب و عفاف از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمن و استکبار شد. 

وی افزود: مردم ما باور داشتند که حجاب و عفاف یک سنگر ارزشمند برای توسعه آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

چناریان با بیان اینکه دشمن از جنگ سخت و همه‌جانبه علیه ایران ناامید شد، ابراز داشت: ‌استکبار فهمید که از راه جنگ نظامی نمی‌تواند به اهداف خود برسد به همین علت اهداف خود را در جنگ نرم و فرهنگی پایه‌ریزی کرد.

وی با اشاره به حجم گسترده فعالیت‌های دشمن در جنگ نرم تصریح کرد: دشمن در این حوزه تا درون اندیشه‌ها، باورها، خانه‌ها، کانون‌های اجتماعی و حتی مذهبی و فرهنگی ما رسوخ کرده است.

این مقام انتظامی اذعان داشت: آثار تهاجم فرهنگی دشمن در بروز بی‌انضباطی‌ها، ناامنی‌ها، جرایم و رفتارها در جامعه نمایان شده است.

چناریان گفت: تهاجم فرهنگی در ایجاد اختلافات خانوادگی، سرد شدن روابط و از هم گسیختن کانون گرم خانواده و روابط اجتماعی و فرهنگی تأثیر دارد.

وی با اشاره به بی‌توجهی به مطالبات رهبری و آرمان‌های امام و شهدا ابراز داشت: از اصلی‌ترین ارزش‌هایی غفلت کرده‌ایم که با آن استکبار را به غفلت کشاندیم.

چناریان با بیان اینکه دشمن آثار منفی تهاجم فرهنگی را در عمق باورها برجا گذاشته است، گفت: آثار تخریبی تهاجم فرهنگی در جامعه مشاهده می‌شود.

وی افزود: 26 دستگاه در زمینه حجاب و عفاف مسئولیت دارند و نیروی انتظامی نیز در این مورد 21 وظیفه دارد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول