اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حمیدرضا اسماعیلی سرپرست حوزه هنری استان زنجان شد

خبرگزاری فارس: حمیدرضا اسماعیلی به عنوان سرپرست جدید حوزه هنری استان زنجان معرفی شد.

حمیدرضا اسماعیلی سرپرست حوزه هنری استان زنجان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم معارفه سرپرست حوزه هنری استان زنجان ظهر امروز با حضور معاون اجرایی و معاون فرهنگی حوزه هنری برگزار شد.

در این مراسم معاون اجرایی امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری با اشاره به فعالیت مدیران حوزه هنری استان در سال‌های اخیر اظهار داشت: هر کس که می‌آید قصد خدمت در این عرصه را دارد و هیچ کس با نیت تخریب وارد عرصه نمی‌شود.

اسماعیل فلاح به شرایط سخت جذب اعتبارات در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در سال‌های 78 و 79 با اعتبار بسیار ناچیزی امورات هنری حوزه هنری استان‌ها اداره می‌شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امروزه شاهد بهبودی وضعیت اعتبارات هستیم، افزود: امروز حوزه هنری در زمینه‌های فرهنگی هنری پیشرفت چشمگیری داشته است و این تلاش مدیران بوده است که این چنین اعتبارات حوزه هنری ارتقاء یافته است.

در ادامه این مراسم سرپرست سابق حوزه هنری استان زنجان با اشاره به مدیران قبلی حوزه هنری زنجان و سیر فعالیتی آنها گفت: حوزه هنری در عرصه فرهنگی هنری به ویژه در بحث هفته فرهنگی خوش درخشیده است.

غلامحسین نظری با اشاره به جذب اعتبارات در سال‌های اخیر و روند پیشرفت فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر افزایش 30 درصدی اعتبارات جاری را شاهد بودیم که حاصل تعاملات بین مدیران استان بوده است.

در ادامه این مراسم سرپرست جدید حوزه هنری استان زنجان در سخنانی با بیان این مطلب که اگر قرار باشد هنری تولید شود، در خدمت انقلاب و فرهنگ دینی باشد، اظهار داشت: امیدوارم بتوانم گامی در راستای حفظ انقلاب اسلامی و آرمان‌های مقام معظم رهبری برداشته و از سربازان خدمتگذار در این عرصه باشم.

حمیدرضا اسماعیلی در ادامه بر پیشبرد اهداف این مرکز با کمک مسؤلان واحدهای تخصصی و با تلاش مسئولان تاکید کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول