اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس:

بخش اعظم مشکلات مردم با ارائه نظرات کارشناسی رفع می‏‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شمار زیادی از گره‏‌های مردم امور ساده‏‌ای است که به راحتی با ارائه نظرات تخصصی و کارشناسی رفع می‏‌شود.

بخش اعظم مشکلات مردم با ارائه نظرات کارشناسی رفع می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏رضا خسروی صبح امروز در نشست رؤسای کمیسیون‏‌های تخصصی "مجلس محلی" سمنان که در اتاق جلسات دفتر نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مجلس محلی باید عصاره فضائل باشد.

وی تصریح کرد: باید از همه افراد و حتی کارشناسان شهرستان‏‌های دیگر در صورت صلاحدید در این مجلس استفاده شود تا بتوانیم از نظرات آنها نیز در پیشبرد امور شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر بهره ببریم.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در صورتی که رؤسای کمیسیون‏‌های تخصصی مجلس محلی سمنان اطلاعاتی را درباره ارتباط با مجموعه مجلس شورای اسلامی و قوانین موجود در کشور نیاز داشته باشند، می‏‌توان در اختیار آنها قرار داد تا در برنامه‏‌های خود از آن بهره ببرند.

خسروی تاکید کرد: باید درباره طرح‏‌ها و لوایح موجود در مجلس شورای اسلامی، نظرات کارشناسی و تخصصی از سوی رؤسای کمیسیون‏‌ها و کارشناسان زیر نظر آنها داده شود.

وی اظهار داشت: شماری از خواسته‏‌هایی که از سوی مردم ارائه می‏‌شود، امور ساده‏‌ای است که به راحتی می‏‌توان آنها را رفع کرد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: ضعف و قوت قوانین را کسانی احساس می‏‌کنند که در جامعه با آن سر و کار دارند و در کمیسیون‏‌های تخصصی مجلس محلی سعی می‏ شود تا برای این قبیل موارد برنامه‏‌ریزی شود.

خسروی افزود: شمار زیادی از گره‏‌های کوچک مردم در همین کمیسیون‏‌ها برطرف می‏‌شود و حتی ممکن است، مشکلی ملی باشد و کار تخصصی در مجلس محلی سمنان بتواند معضلی سراسری را برطرف سازد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول