اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال آمل خبر داد

میزبانی آمل از مسابقات قهرمانی مینی‌بسکتبال منطقه یک کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال آمل از میزبانی این شهرستان در مسابقات قهرمانی مینی‌بسکتبال منطقه یک کشور خبر داد.

میزبانی آمل از مسابقات قهرمانی مینی‌بسکتبال منطقه یک کشور

حسن ونهاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: این شهرستان میزبان مسابقات قهرمانی مینی‌بسکتبال منطقه یک کشور است.

وی افزود: این دوره از مسابقات دوازدهم شهریور ماه امسال کار خود را آغاز کرده که تیم‌ها به مدت 10 روز با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت بسکتبال آمل با اعلام اینکه در منطقه یک کشور تیم‌های برتر استان‌های گیلان، گلستان، مازندران و سمنان به رقابت می‌پردازند، تصریح کرد: تیم‌های منطقه چهارگانه کشور در مرحله پایانی که به صورت حذفی و پلی‌آف برگزار می‌شود برای مشخص شدن قهرمان با هم رویارو می‌شوند.

ونهاری با اعلام اینکه درخواست خود را برای میزبانی این دوره از مسابقات به فدراسیون بسکتبال اعلام کرده و آنها نیز به این درخواست پاسخ مثبت دادند، ابراز داشت: این دوره از مسابقات در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بسکتبال آمل متذکر شد: این شهرستان در هر سه رده سنی مینی‌بسکتبال، بسکتبال نونهالان و بسکتبال نوجوانان توانست در مسابقات قهرمانی بسکتبال مازندران به عنوان تیم قهرمان معرفی شود.

ونهاری درباره مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان مازندران اذعان داشت: این دوره از رقابت‌ها با میزبانی شهرستان بابل دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول