اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی آمل

رقابت‌های بسکتبال نوجوانان مازندران آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسابقات بسکتبال نوجوانان مازندران از صبح امروز با حضور پنج تیم برتر استان به میزبانی آمل کار خود را آغاز کرد.

رقابت‌های بسکتبال نوجوانان مازندران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسابقات بسکتبال نوجوانان مازندران از صبح امروز با حضور پنج تیم برتر استان به میزبانی آمل کار خود را آغاز کرد.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان آمل در حاشیه برگزاری این دوره از رقابت‌ها در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه شهرستان‌های آمل، بابل، محمودآباد، بابلسر و بهشهر در این دوره از مسابقات حضور دارند، گفت: در روز نخست شهرستان‌های آمل با بابلسر و همچنین بابل با محمودآباد با هم رقابت می‌کنند که تیم بهشهر با شانس استراحت روبرو شده است.

حسن ونهاری تصریح کرد: در این رقابت‌ها حدود 100 ورزشکار حضور دارند و برترین‌های این دوره نیز به عنوان تیم منتخب بسکتبال نوجوانان مازندران به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: آمل هفته گذشته نیز میزبان رقابت‌های بسکتبال نونهالان مازندران بود که این رقابت‌ها نیز به مدت سه روز در سالن شهدای این شهرستان پیگیری شد همچنین تیم میزبان آمل با شکست همه رقبای خود به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول