اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال

رئیس هیئت بسکتبال استان مرکزی منصوب شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال علیرضا ربیعی به عنوان رئیس هیئت بسکتبال استان مرکزی منصوب شد.

رئیس هیئت بسکتبال استان مرکزی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجمع انتخابی رئیس هیئت بسکتبال استان مرکزی ظهر امروز با حضور محمود مشحون رئیس فدراسیون در اراک برگزار شد که در این نشست علیرضا ربیعی با کسب 17 رأی مأخوذه به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت بسکتبال استان مرکزی انتخاب شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در این نشست با بیان اینکه هم‌اکنون مسابقات لیگ‌های مختلف در رده‌های مختلف سنی در حال برگزاری است گفت: مسابقات لیگ‌ بسکتبال با حضور اکثر استان‌های کشور در حال برگزاری است که خوشبختانه از کیفیت خوبی نسبت به سال گذشته برخوردار است.

مشحون اظهار داشت: تقویم ورزشی امسال فدراسیون با دقت بسته شده و انتظار می‌رود هیئت‌های استانی در اجرای دقیق برنامه‌های تقویم ورزشی فدراسیون بکوشند.

وی گفت: توسعه رشته بسکتبال در بین بانوان، توجه به رده‌های سنی پایه، حضور مربیان تیم ملی در استان‌ها، افزایش تعامل و ارتباط با دانشگاه و صنعت و ... از مسائلی است که در برنامه‌های امسال فدراسیون مورد توجه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: با توجه به جایگاه بسکتبال کشور در سطح بین‌المللی، جهانی و آسیایی حمایت وزارت ورزش و جوانان از این فدراسیون ضروری است.

رییس فدراسیون بسکتبال در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه همه باید برای همبستگی و تعالی ورزش همدل و همگام باشیم استیضاح وزیر ورزش و جوانان در آستانه مسابقات المپیک و اعزام تیم‌ها را به صلاح ورزش کشور ندانست چرا که برای موفقیت و کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات جهانی و المپیک وجود فضای آرام ضروری و لازم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز اظهار داشت: خوشبختانه استان مرکزی یکی از قطب‌های مهم بسکتبال کشور است که ورزشکاران مطرحی را در این رشته پرورش و تحویل جامعه ورزش داده است.

سعید ملکی افزود: هم‌اکنون در این استان 480 سالن ورزشی، 100 فضای ورزشی روباز، 50 هیئت استانی و 350 هیئت ورزشی شهرستانی وجود دارد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول