اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون بسکتبال:

پیشرفت‌های بسکتبال در استان بوشهر قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: پیشرفت‌های صورت گرفته در رشته بسکتبال در استان بوشهر قابل تقدیر و ستایش است.

پیشرفت‌های بسکتبال در استان بوشهر قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمود مشحون پیش از ظهر امروز با حضور در مجمع انتخابات هیئت بسکتبال استان بوشهر اظهار داشت: آنچه که امروز در حال حاضر در عرصه ورزش بسکتبال در استان بوشهر شاهد هستیم رشد و تعالی این ورزش است که نسبت به سال‌های گذشته فعالیت بیشتری داشته است.

وی افزود: ورزش بسکتبال در استان بوشهر به گونه‌ای پیش رفته است که اکنون 4 تیم از این استان در لیگ‌های مختلف کشور حضور پویا، منسجم و فعالی دارند و نقش بسزایی در رشد و ارتقای سطح لیگ‌های بسکتبال کشور گذاشته است.

رئیس فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: علاقه‌ای که اکنون در رشته بسکتبال در ایران وجود دارد موجب شده تا دیگر  کشورها نیز روی بسکتبال ایران حساب ویژه‌ای باز کنند.

معاون فرهنگی و ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز اظهار داشت: ما هم‌اینک شاهد یک شور و هیجان خاصی در عرصه ورزش بسکتبال استان بوشهر هستیم و در تمامی مدارس و سایر بخش‌ها نیز به صورت ویژه به رشته بسکتبال در استان پرداخته می‌شود.

کمال صالح‌احمدی از تمامی مسئولان و مربیان رشته بسکتبال در استان بوشهر تقدیر کرد و گفت: رشته بسکتبال در میان جوانان استان بوشهر رونق بسیار خوبی داشته و توانسته جوانان بسیاری را در خود جذب کند.

در این انتخابات که به دلیل به پایان رسیدن دوره چهار ساله ریاست کنونی هیئت بسکتبال استان بوشهر "علی رستم جبری" برگزار شد، آقایان رضا رضازاده و علی رستم‌جبری برای تصدی کرسی ریاست نامزد شده بودند که در پایان علی رستم‌جبری با کسب 10 رأی از مجموع 17 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان ریاست هیئت بسکتبال استان بوشهر انتخاب شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول