اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه دوم مقدماتی

حریفان قم در بسکتبال دختران کشور مشخص شدند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم از مشخص شدن حریفان قم در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی رده ‌سنی جوانان کشور خبر داد.

حریفان قم در بسکتبال دختران کشور مشخص شدند

الهام نادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از تلاش‌هایی که برای تشکیل و آغاز برنامه‌های آماده‌سازی تیم بسکتبال دختران جوان قم انجام شد، بسکتبالیست جوان قم به مرحله مقدماتی پیکارهای بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری این مسابقات در فدراسیون بسکتبال کشورمان، این دوره از رقابت‌ها در مرحله مقدماتی از گروه دوم با شرکت چهار تیم مدعی به صورت دوره‌ای از روز بیست و ششم تیرماه به میزبانی قم به انجام خواهد رسید.

نادری عنوان کرد: این در حالی است که بسکتبالیست‌های قمی در مرحله مقدماتی پیکارهای قهرمانی کشور در رده سنی جوانان با سه تیم مطرح بسکتبال رده سنی جوانان دختر کشور هم‌گروه هستند که باید همانند سایر گروه‌ها برای صعود به مرحله بعد رقابت نزدیکی با رقبا داشته باشند.

وی تصریح کرد: قطعا در جدال بسکتبالیست‌های قم با رقبای خود در رده سنی جوانان که بازی‌های آن به شکل دوره‌ای به مدت سه روز برگزار خواهد شد، تیم بسکتبال رده سنی جوانان قم به دنبال کسب جواز صعود خواهد بود.

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم بیان داشت: چهره‌های شاخص رده سنی جوانان بسکتبال کشور در حالی در مسابقات قهرمانی این رده سنی به مصاف یکدیگر می‌روند که تیم جوانان قم در گروه دوم مقدماتی با سه تیم مرکزی، قزوین و همدان هم‌گروه شده است.

نادری اضافه کرد: در حالی که مسابقات والیبال قهرمانی جوانان کشور از روز دوشنبه بیست و ششم تیرماه در پنج منطقه و به میزبانی پنج استان برگزار خواهد شد، میزبانی بازی‌های گروهی که قم در آن حضور دارد به هیئت بسکتبال قم سپرده شده است و به همین خاطر سالن بسکتبال مجموعه ورزشی شهید رضائیان قم را برای برگزاری این رقابت‌ها در نظر گرفته‌ایم.

وی عنوان داشت: تمرینات تیم بسکتبال دختران جوان قم از مدت‌ها قبل و به خصوص بعد از پایان امتحانات تحصیلی به صورت جدی در سالن بسکتبال شهید رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حال برگزاری است.

نایب رئیس هیئت بسکتبال قم با بیان اینکه در بسکتبال قم دختران بسیار مستعدی فعال هستند تصریح کرد: تیم بسیار خوبی آماده این رقابت‌ها شده است و امید زیادی داریم که بتوانیم یکی از جایگاه‌های اول و دوم این گروه را برای صعود به مرحله بعد کسب کنیم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول