اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال آمل:

آمل از مسابقات بسکتبال نوجوانان مازندران میزبانی می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال آمل گفت: آمل میزبان مسابقات بسکتبال نوجوانان مازندران است که روزهای پایانی هفته جاری با حضور پنج تیم برگزار می‌شود.

آمل از مسابقات بسکتبال نوجوانان مازندران میزبانی می‌کند

حسن ونهاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: آمل میزبان مسابقات بسکتبال نوجوانان مازندران است.

وی با اعلام اینکه این دوره از رقابت‌ها از روز چهارشنبه هفته جاری 21 تیر ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این رقابت‌ها پنج تیم برتر شهرستان‌های مازندران حضور دارند که به مدت سه روز با هم به رقابت مشغول می‌شوند.

ونهاری تصریح کرد: این دوره از رقابت‌ها در سالن شهدای این شهرستان دنبال می‌شود که در آن حدود 100 ورزشکار حضور دارند و برترین‌های این دوره نیز به عنوان تیم منتخب بسکتبال نوجوانان مازندران به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان آمل با اعلام اینکه بسکتبال آمل در مسابقات استانی به میزبانی تنکابن نیز جزو سه تیم برتر مازندران بود از پایان رقابت‌های بسکتبال نونهالان مازندران در هفته گذشته به میزبانی این شهرستان خبر داد.

این مسئول اضافه کرد: در این رقابت‌ها که به مدت سه روز در سالن شهدای این شهرستان پیگیری شد تیم میزبان آمل با شکست رقبای خود به مدال طلا دست یافته و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

ونهاری ادامه داد: تیم‌های بابلسر و بهشهر نیز به ترتیب به مکان‌های دوم و سوم دست یافتند.

وی با اعلام اینکه آمل یکی از شهرستان‌های موفق در رشته ورزشی بسکتبال است، متذکر شد: تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان لوبون سال گذشته توانست با حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک این دوره از رقابت‌ها جواز حضور در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشورمان را از آن خود کند و امسال در این دوره از رقابت‌ها به عنوان تنها نماینده مازندران با برترین‌های بسکتبال معلولان و جانبازان کشور پیکار کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول