اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بسکتبال کاشان:

از ورود بسکتبالیست‌های کاشان به سالن جلوگیری شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال کاشان گفت: مسئولان سالن ورزشی کتابچی این شهرستان از ورود بسکتبالیست‌های کاشانی به این سالن جلوگیری کردند.

از ورود بسکتبالیست‌های کاشان به سالن جلوگیری شد

سعید حقیقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: به دلیل عدم تأمین اجاره‌بهای سالن و دیرکرد سه روزه چک‌های قرارداد بین هیئت بسکتبال و مدیریت سالن کتابچی این شهرستان از ورود ورزشکاران به این سالن برای تمرین جلوگیری شد.

وی افزود: سالن ورزشی مرحوم کتابچی زیر نظر آموزش و پرورش کاشان اداره می‌شود و بیش از 80 درصد از بسکتبالیست‌های کاشانی از دانش‌آموزان این شهرستان هستند.

دبیر هیئت بسکتبال کاشان تصریح کرد: سالن کتابچی در هفته شش روز و روزانه شش ساعت در اجاره هیئت بسکتبال این شهرستان است و براساس قرارداد اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش کاشان، این هیئت ماهانه 55 میلیون ریال بابت اجاره سالن پرداخت می‌کند.

به گفته وی در حالی از ورود بسکتبالیست‌ها به سالن کتابچی ممانعت شده است که با تعطیلی مدارس و آغاز اوقات فراغت، حدود 300 نفر از دانش‌آموزان شهرستان کاشان در کلاس‌های آموزش بسکتبال ثبت‌نام کرده‌اند.

حقیقی محل قبلی تمرینات هیئت بسکتبال کاشان را سالن جهان پهلوان تختی این شهرستان ذکر و خاطرنشان کرد: با حضور تیم باریج اسانس کاشان در لیگ برتر والیبال کشور و اختصاص سالن تختی به والیبال، هیئت بسکتبال این شهرستان چندین سال است از سالن کتابچی به عنوان سالن اختصاصی بسکتبال استفاده می‌کند.

کاشان در گذشته از قطب‌های بسکتبال کشور بوده و در حال حاضر نیز از این شهرستان تیم‌های توزین‌الکتریک در لیگ برتر بسکتبال کشور و تیم بسکتبال فرش چلسی در لیگ دسته یک بسکتبال کشور حضور دارند و هر دو تیم نیز از سالن مرحوم کتابچی کاشان به عنوان سالن اختصاصی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول