اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال استان قزوین:

اردوی تیم ملی بسکتبال نونهالان در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال استان قزوین از برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی نونهالان کشورمان در قزوین خبر داد.

اردوی تیم ملی بسکتبال نونهالان در قزوین برگزار می‌شود

محمدرضا صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه این اردو از اول مرداد ماه به مدت یک هفته در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود، اظهار کرد: 60 بسکتبالیست با دعوت کادر فنی تیم ملی نونهالان کشور در این اردو شرکت می‌کنند.

وی با اشاره اینکه در میان دعوت شدگان نام 6 بسکتبالیست قزوینی به چشم می‌خورد، افزود: امیررضا شه‌روش، علیرضا سعیدی، علیرضا امیریان، محمدحسین لشگری، کیانوش آقاپور و پارسا معینی از جمله ورزشکاران خوب استان هستند که در این اردو حضور دارند.

صفری برپایی اردوی تیم ملی بسکتبال نونهالان کشور در قزوین را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: خوشبختانه همه چیز مهیای برگزاری این اردو در قزوین است که تلاش می‌کنیم به بهترین شکل ممکن آن را برگزار کنیم.

رئیس هیئت بسکتبال استان قزوین با اشاره به حضور نونهالان رده‌های سنی پایه استان در این اردو افزود: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان این هیئت ورزشی، ورزشکاران نونهال به خوبی توانسته‌اند ارزش‌های فنی خود را به نمایش بگذارند.

صفری به قهرمانی تیم نونهالان استان در رقابت‌های قهرمانی کشور در سال گذشته نیز اشاره داشت و گفت: در مسابقات سال گذشته کمتر کسی فکر می‌کرد نونهالان قزوینی در دیدار نهایی بتوانند تهران را شکست دهند اما تلاش و غیرت نونهالان قزوینی این امر را محقق کرد.

وی روند فعلی بسکتبال استان را مطلوب و ارزشمند توصیف کرد و گفت: در حال حاضر سعید باقری در اردوی تیم ملی جوانان کشورمان در ایتالیا به سر می‌برد که به همراه دیگر ملی پوشان توانسته است نایب قهرمانی تورنمنت این کشور را از آن خود کند.

رئیس هیئت بسکتبال استان اظهار امیدواری کرد: تلاش می‌کنیم با استفاده از بازیکنان بومی ضمن تقویت رده‌های پایه سنی بسکتبال استان، نمایش درخشانی از خود در مسابقات باشگاهی و قهرمانی کشور بر جای بگذاریم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول