اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از اعلام گروه‌بندی از سوی فدراسیون

قم از حضور در بسکتبال امید دختران کشور انصراف داد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال دختران رده سنی امید قم از حضور در مسابقات بسکتبال قهرمانی دختران کشور انصراف داد.

قم از حضور در بسکتبال امید دختران کشور انصراف داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که امسال تیم‌های مینی بسکتبال و رده سنی جوانان دختر قم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کنند، اما تیم رده سنی امید قم از حضور در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی کشور کناره‌گیری کرد.

این در حالی است که زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بانوان در رده سنی امید در مناطق دو، شش و هشت اعلام شد و در حالی که تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور در این دوره از پیکارها حضور می‌یابند، قم در این رقابت‌ها به میدان نمی‌رود.

بر این اساس در مسابقات منطقه دو قهرمانی بسکتبال رده سنی امید کشور که میزبانی آن به هیئت بسکتبال استان همدان واگذار شده است، قرار بود تیم‌های بسکتبال دختران رده سنی امید قم، قزوین، همدان و مرکزی به رقابت بپردازند.

مسابقات امیدهای منطقه دو قهرمانی بسکتبال کشور در روز 31 تیر ماه به میزبانی هیئت بسکتبال همدان در شهر همدان برگزار خواهد شد ولی فقط تیم‌های همدان و قزوین برای حضور در مسابقات این گروه مقدماتی اعلام آمادگی کرده‌اند.

همچنین مسابقات امیدهای منطقه شش بسکتبال قهرمانی کشور با حضور تیم‌های لرستان، کرمانشاه و کردستان در روزهای‌ 25 و 26 تیر ماه به میزبانی هیئت بسکتبال استان لرستان در شهرستان بروجرد برگزار خواهد شد در حالی که تیم ایلام در مسابقات این رده حضور نیافته است.

در مسابقات امیدهای منطقه هشت نیز تیم‌های فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد از روز 25 تیر ماه به مدت دو روز به میزبانی هیئت بسکتبال استان فارس در شهر شیراز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت در شرایطی که دو تیم هرمزگان و بوشهر در مسابقات این رده حضور نیافته‌اند.

رقابت‌های بسکتبال رده سنی امید قهرمانی دختران کشور در حالی برگزار می‌شود و تیم بسکتبال دختران امید قم از حضور در این رقابت‌ها انصراف داده است که تیم‌های رده سنی جوانان و همچنین مینی بسکتبال قم از دوشنبه این هفته در پیکارهای قهرمانی کشور با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

بر اساس قرعه‌کشی و همچنین گروه‌بندی صورت گرفته در فدراسیون بسکتبال کشورمان، میزبانی برگزاری دیدارهای مقدماتی در گروه دوم بسکتبال قهرمانی جوانان و همچنین مینی بسکتبال قهرمانی کشور به هیئت بسکتبال استان قم واگذار شده است و این رقابت‌ها از بیست و ششم تیر ماه در قم برگزار می‌شود.

این در حالی است که قم در دو سه سال اخیر کمتر در مسابقات لیگ‌های قهرمانی بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور حضور یافته و مسئولان هیئت بسکتبال قم در صدد مهیا کردن تیمی قوی برای شرکت در لیگ کشور نیز هستند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول