اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیشتازی آمل و بابل

روز دوم رقابت‌های بسکتبال نوجوانان مازندران پایان یافت

خبرگزاری فارس: روز دوم رقابت‌های بسکتبال نوجوانان قهرمانی مازندران با پیشتازی شهرستان‌های آمل و بابل به پایان رسید.

روز دوم رقابت‌های بسکتبال نوجوانان مازندران پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، روز دوم رقابت‌های بسکتبال نوجوانان قهرمانی مازندران با پیشتازی شهرستان‌های آمل و بابل عصر پنجشنبه به پایان رسید.

این دوره از رقابت‌ها به مدت سه روز با حضور پنج تیم برتر استان مازندران به میزبانی آمل در سالن شهدای این شهرستان دنبال می‌شود که برترین‌های استان در قالب تیم بسکتبال نوجوانان مازندران عازم رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور می‌شوند.

در روز نخست این رقابت‌ها که در آن تیم‌های بسکتبال آمل، بابل، بهشهر، محمودآباد و بابلسر حضور دارند، دو دیدار برگزار شد که در نخستین گام بهشهر با قرعه استراحت روبه‌رو شد، تیم میزبان آمل مقابل حریف بابلسری خود به پیروزی رسید و بابل نیز محمودآباد را از پیش‌روی برداشت.

در صبح روز دوم این رقابت‌ها بابل قرعه استراحت را از آن خود کرد و تیم‌های بابلسر و آمل به ترتیب مقابل حریفان خود از محمودآباد و بهشهر پیروز شدند.

عصر روز گذشته نیز بابل توانست از سد بابلسر بگذرد و محمودآباد نیز بهشهر را در روز استراحت آملی‌ها شکست دهد.

امروز آخرین روز رقابت برترین‌های بسکتبال نوجوانان مازندران در آمل است که بنا به گفته رئیس هیئت بسکتبال این شهرستان تیم‌های آمل و محمودآباد به همراه بابل و بهشهر مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

در دیدار نخست عصر امروز دو تیم بهشهر و بابلسر با هم روبرو می‌شوند و در دیدار پایانی دو تیم پیشتاز و قدرتمند آمل و بابل آخرین بازی را انجام می‌دهند که به نوعی حساس‌ترین دیدار این دوره از رقابت‌ها تلقی می‌شود.

به گزارش فارس، این دوره از رقابت‌ها در سالن شهدای آمل با حضور 100 ورزشکار دنبال می‌شود که تیم‌ها به صورت دوره‌ای مقابل یکدیگر قرار گرفته و در مجموع 20 بازی بین تیم‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول