اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه فردوسی مشهد

نخستین دوره مسابقات کشوری پل چوب بستنی در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاستگذاری مسابقات طراحی و ساخت سازه‌های ایرانی از برگزاری نخستین دوره مسابقات کشوری پل چوب بستنی در مشهد توسط دانشگاه فردوسی خبر داد.

نخستین دوره مسابقات کشوری پل چوب بستنی در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در مشهد، حسین حسین‌دخت صبح امروز در حاشیه نخستین دوره مسابقات ملی طراحی و ساخت سازه‌های ایران، اظهار داشت: به واسطه نام‌گذاری سال تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، این نام را برای شعار مسابقات در نظر گرفتیم.

وی افزود: مسابقات از امروز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان ما تمام دانشجویان و دانش‌آموزان سراسر کشور هستند.

رئیس شورای سیاستگذاری مسابقات طراحی و ساخت سازه‌های ایرانی تاکید کرد: در این دوره از مسابقات میزبان بیش از 35 تیم هستیم.

حسینی افزود: برگزار کننندگان انجمن علمی دانشگاه فردوسی و امور تحقیقات فناوری و سازمان نظام مهندسی خراسان‌رضوی و نیز گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد هستند.

وی خاطرنشان کرد: گرایش‌های سه‌گانه ما سازه چوب بستنی است که در سال 1387 برای نخستین‌ بار آیین‌نامه آن توسط انجمن علمی دانشگاه فردوسی ارائه شد.

رئیس شورای سیاستگذاری مسابقات طراحی و ساخت سازه‌های ایرانی گفت: نکته قابل توجه در برگزاری این مسابقه قرار گرفتن سه مسابقه تفکیک شده سازه مهندسی استان است که امکان را برای ما فراهم می‌کند که این مسابقات را بتوانیم به ‌عنوان یک مسابقه جامع در حوزه دانشجویی مهندسی عمران برگزار کنیم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول