اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل بخش فراساحل شرکت صنعتی صدرا خبر داد

ساخت سازه‌های 6 فاز پارس جنوبی در جزیره صدرا

خبرگزاری فارس: مدیر عامل بخش فراساحل شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) گفت: سازه‌های 6 فاز پارس جنوبی در جزیره صدرا واقع در بوشهر ساخته شده است.

ساخت سازه‌های 6 فاز پارس جنوبی در جزیره صدرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد لیراوی صبح امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های شرکت صدرا اظهار داشت: سازهای مختلف از جمله سکوهای فاز 1،4،5، 6، 7 و 8 پارس جنوبی در جزیره صدرای بوشهر ساخته شده و سازهای فاز دو و سه را نیز شرکت توتال اجرا کرده است.

وی افزود: هم‌اکنون ساخت 10 سکوی سرچاهی متعلق به پارس جنوبی در جزیره صدرا در دستور کار داریم که 4 سکو مربوط به فاز 22. 24، 4 سکو مربوط به فاز 13 و دو سکو نیز مربوط به فاز 17 و 18 می‌شود.

لیراوی گفت: همچنین دو سکوی سرچاهی دیگر نیز متعلق به میدان رشادت حدود 1.5 ماه پیش از جزیره صدرا بارگیری شد.

مدیر عامل بخش فراساحل شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) اضافه کرد: همچنین اکنون دو سکوی دیگر رشادت را در حال ساخت داری یکی در بخش فراوری به وزن 6 هزار تن و دیگر سکوی مسکونی به وزن 2 هزار و 400 تن است.

وی بیان کرد: در مجموع 12 سکوی نفتی و 8 جکت یا پایه فازهای مختلف در جزیره صدرای بوشهر در حال ساخت داریم.

لیروای بیان کرد: این پروژه‌ها شامل دو سکوی سرچاهی فاز 17 و 18، 4 سکوی سرچاهی فاز 22 و 24، 4 سکوی سرچاهی فاز 13، چهار جکت فاز 13، چهار جکت فاز 22 و 24 و دو سکوی میدان رشادت می‌شود.

وی اضافه کرد: جکت یا پایه‌های فاز 13 پارس جنوبی اواخر این هفته از جزیره صدرای بوشهر بارگیری می‌شود.

مدیرعامل بخش فراساحل شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) تصریح کرد: هم‌اکنون در بخش فرا ساحل جزیره صدرا 2 هزار و 500 نفر و در بخش کشتی‌سازی نیز یک‌هزار نفر و در مجموع 3 هزار و 500 نفر در شرکت صنعتی دریایی ایران واقع در جزیره صدرای بوشهر مشغول به کار هستند.

لیراوی اضافه کرد: در حال حاضر ساخت 55 هزار تن سازه دریایی در جزیره صدرای بوشهر در حال ساخت داریم که بخش عمده‌ای از آن متعلق به فازهای مختلف پارس جنوبی است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول