اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند عنوان کرد

ناامنی در دماوند برای ساخت و سازهای غیرمجاز

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند گفت: برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و حتی پیشگیری از ایجاد آن باید محیط را برای فعالان این عرصه ناامن کرد.

ناامنی در دماوند برای ساخت و سازهای غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مرتضی همتی در این‌باره افزود: از آنجا که پیشگیری پایدارتر، ماندگارتر و کم‏هزینه‏تر از درمان است، در راستای برخورد اساسی در این بخش باید در نقاط آلوده به ساخت و ساز غیرمجاز چون حوزه حریم شهرها محیط را ناامن کنیم تا دیگر شاهد ساخت و ساز غیرمجاز نباشیم.

وی همکاری و تعامل دستگاه‏های اجرایی را از دیگر راهکارهای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز دانست و تصریح کرد: متأسفانه مشاهده می‏شود با وجود اینکه ساخت و سازها در این بخش غیرقانونی است، از خدمات دولتی چون آب، برق، گاز، تلفن و ... برخوردار هستند و این مهم همکاری تمام دستگاه‏ها را می‏طلبد.

شهردار دماوند ادامه داد: این اتفاق هم کار شهرداری‏ها و دیگر نهادهای مقابله کننده را نیمه‌کاره می‏گذارد و هم اینکه عاملان ساخت و ساز غیرمجاز را جسورتر می‏کند.

همتی با اشاره به معضلات و مشکلات شهرداری‏ها در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار کرد: بدون حمایت و هدایت مرجع قضایی و دستگاه‏های اجرایی توان برخورد و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز وجود ندارد.

وی بیان داشت: هرگونه اقدام اجرایی و بازدارنده‌ایی بدون مساعدت و همراهی مرجع قضایی محکوم به شکست است و می‏طلبد همه اقدامات اجرایی این حوزه تحت زعامت و نظر مرجع قضایی صورت گیرد تا ضمانت اجرایی داشته باشد.

شهردار دماوند تأکید کرد: برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز به عزم و همت جدی و جمعی مجموعه مدیریت شهرستان دماوند نیاز دارد.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول