اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در کرمانشاه برگزار شد

دهمین سمینار دو سالانه الکتروشیمی ایران

خبرگزاری فارس: صبح امروز دهمین سمینار دو سالانه الکتروشیمی ایران در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

دهمین سمینار دو سالانه الکتروشیمی ایران

 فهیمه جلالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در حاشیه برگزاری دهمین سمینار دو سالانه الکتروشیمی ایران اظهار کرد: در این سمینار سه روزه، 260 مقاله به صورت پوستر و 12 مقاله به صورت سخنرانی توسط اساتید الکتروشیمی ایران ارائه خواهد شد.

جلالی، حس‌گرها، زیست‌حس‌گرهای الکتروشیمیایی، الکتروسنتز نانو الکتروشیمی، الکتروشیمی سطح و علم مواج‌خوردگی، فتوالکتروشیمی، سیتنیک و ترمودینامیک واکنش الکترودی و تبدیل ذخایره انرژی الکتروشیمیایی را از جمله موضوعاتی دانست که در این سمینار بررسی خواهد شد.

وی هدف برگزاری دهمین سمینار دو سالانه الکتروشیمی ایران را بررسی و گفت‌وگو در یافته‌های جدید علم الکتروشیمی عنوان کرد و گفت: دستاورد این سمینار نیز آشنایی دانشجویان با پژوهش‌های الکتروشیمیایی جدید و مباحثه در مورد مشکلات تئوری و تجربی در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و یافتن راه‌حل‌های آن است.

دبیر اجرای دهمین سمینار دو سالانه الکتروشیمی ایران ادامه داد: مجری اصلی سمینار انجمن شیمی ایران و دبیر انجمن شیمی مجتبی شمسی‌پور است.

گفتنی است که دهمین سمینار دو سالانه الکتروشیمی ایران در کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه، محمد‌حسین پور‌تقی‌آذر از دانشگاه تبریز و همچنین از پایه‌گذاران الکتروشیمی در ایران، پروفسور مجتبی شمسی پور هم‌اکنون در سالن آمفی‌تئاتر شهید دکتر علی‌محمدی در دانشکده علوم دانشگاه رازی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول