اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام علی(ع) آمل:

عملیات اجرایی مرکز شیمی‌ درمانی آمل آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان امام علی(ع) آمل از آغاز عملیات اجرایی مرکز شیمی درمانی شهرستان آمل در این بیمارستان خبر داد.

عملیات اجرایی مرکز شیمی‌ درمانی آمل آغاز شد

مهرداد جوادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه این مرکز در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع احداث می‌شود، اظهار داشت: مرکز شیمی درمانی آمل در دو طبقه هر کدام به مساحت یک‌ هزار مترمربع بنا می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این مرکز شامل دو بخش اورژانس پیشرفته و مرکز شیمی درمانی است، عنوان کرد: برای مرکز شیمی درمانی آمل مجمع خیرین آمل به عنوان کارفرما و تحت نظارت دانشکده علوم پزشکی مازندران حضور دارند.

جوادیان با اعلام اینکه اعتبار مورد نیاز برای ساخت این مرکز توسط مجمع خیرین شهرستان آمل تامین می‌شود، گفت: برای ساخت این مرکز یک میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه مرکز شیمی درمانی آمل در محوطه بیمارستان امام علی(ع) آمل احداث می‌شود، افزود: این بیمارستان هم اکنون دارای بخش اطفال، آی‌.سی.یو، نوزادان، ان.آی.سی.یو، بخش جراحی زنان و زایمان و یک مرکز اورژانس است.

رئیس بیمارستان امام علی(ع) آمل اضافه کرد: مرکز دوستدار غرب مازندران نیز در این بیمارستان مستقر است.

این مسئول با اعلام اینکه این بیمارستان از مراکز مهم مازندران در بخش زنان و زایمان است، گفت: توسعه بخش‌های مختلف درمانی نیاز این منطقه به مراکز مهم درمانی را مرتفع می‌کند.

جوادیان اذعان داشت: حدود یک‌ هزار بیمار سرطانی آملی برای شیمی درمانی به شهرستان بابلسر و شهرهای دیگر مازندران می‌روند که این نیاز باید با توجه به حجم بیماران این شهرستان برطرف شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول