اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

اولویت جدی گلستان حل معضل پتروشیمی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت جدی گلستان حل معضل پتروشیمی است گفت: بهره‎برداری از این پروژه می‎تواند در تامین مناسبی از ایجاد بسترهای شغلی و بکارگیری افراد مستعد مؤثر باشد.

اولویت جدی گلستان حل معضل پتروشیمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی ظهر امروز در جمع مردم گرگان اظهار داشت: پیشرفت خوبی در زمینه پتروشیمی حاصل شده البته باید کمی تأمل کرد.

وی تصریح کرد: در این راستا اقدامات خوبی از سوی استاندار گلستان و تیمش در نهاد ریاست جمهوری صورت گرفته است و در این زمینه به اتفاق نمایندگان شهر گرگان نیز ملاقاتی با وزیر اقتصاد و دارایی داشتیم که این پروژه در دستور کار جدی قرار گرفته است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص اعطای تسهیلات ارزی پروژه پتروشیمی بیان داشت: با تدبیر استانی، اعطای تسهیلات ارزی این پروژه فراهم خواهد شد که امیدواریم به سرعت، روند اجرایی پتروشیمی شتاب ببخشد.

امامی در خصوص وضعیت مسکن‎مهر شماره سه نیز خاطر نشان کرد: دستورات ویژه‎ای برای مسکن‎مهر گرفته شده و مشکل یکی از فازها کاملا برطرف شده است.

وی اضافه کرد: برای فاز زیتون نیز دستورات ویژه‎ای صادر شده اما به نظر می‎رسد یکسری مشکلات همچنان باقی بماند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی معضل ترافیک را یکی از مشکلات اصلی شهر گرگان برشمرد و یادآور شد: باید یک سرمایه‎گذاری جدی در بخش زیرساخت‎ها برای عبور و مرور حمل و نقل با استفاده از ظرفیت‎های حمل و نقل و ناوگان شهری مناسب از طریق تکنولوژی روز انجام شود.

امامی ابراز داشت: اعتبار لازم برای حل ترافیک گرگان با استفاده از ظرفیت‎های قانونی پیش‎بینی شده که لازم است به استقبال فروش اوراق مشارکت رفته و سهمی از سرمایه‎های خرد مردم را جمع‎آوری کنیم که البته این کار در کلان‎شهرها اتفاق افتاده و مردم نیز توانستند در عمران شهری بهره بگیرند و زیرساخت‎های مناسبی را فراهم کنند.

وی اظهار داشت: پیش‎بینی می‎شود اگر شهرستان گرگان 400 الی 500 میلیارد بودجه را فراخوان کند می‎تواند شهری زیبا و در خور شأن مردم این شهرستان داشته باشد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول