اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

جانبازان شیمیایی فراموش نشوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند بر لزوم فراموش نکردن جانبازان شیمیایی تاکید کرد و خواستار رسیدگی بیشتر به این قشر شد.

جانبازان شیمیایی فراموش نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در نشستی با جانبازان در شرق استان تهران اظهار داشت: جانبازان، قشر عزیز همیشه سرافراز اسلام و انقلاب هستند.

وی ادامه داد: تاریخ به عنوان شاهدی زنده همواره به رشادت‏های این سلحشوران عرصه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس شهادت خواهد داد.

علاءالدینی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب درباره جانبازان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تعبیر جالبی از جانبازان بیان کرده‏اند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: معظم‏له در پاره‏ای از بیانات گران‏سنگ خود درباره جانبازان می‏فرمایند که "جانبازان، مسافران عرش و اسیران فرشند".

وی اضافه کرد: ایشان در ادامه می‏فرمایند که "جانبازان، شهیدان زنده‏ای هستند که تاریخ ما را تکرار می‏کنند تا بدانیم که شهادت هنر مردان است".

علاءالدینی افزود: با توجه به این بیانات گوهربار باید توجه خود به جانبازان و خانواده این عزیزان را بیش از پیش افزایش دهیم.

امام جمعه دماوند ادامه داد: جانبازان، دلیرمردان و شیرزنانی هستند که در این آشفته‏بازار دنیا گاه ممکن است سراغ کمتری از آنها گرفته شود و این ایام فرصت یادآوری رشادت‏های آنها است.

امام جمعه دماوند از تیر ماه به عنوان ماهی سرنوشت‏ساز و همراه با حوادث مختلفی که هریک می‏تواند دولتی را سرنگون سازد، نام برد.

وی تصریح کرد: اما به برکت اسلام، رهبری داهیانه امام راحل (ره) و وجود فرهنگ مقاومت، نهال نوپای انقلاب اسلامی با خون شهدا و رشادت جانبازان این مرز و بوم به شجره طیبه‏ای استوار تبدیل شده است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول