اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پتروشیمی پردیس واحد نمونه تولیدی کشور شد

خبرگزاری فارس: پتروشیمی پردیس به عنوان واحد نمونه تولیدی صنایع غیر فلزی کشور معرفی شد.

پتروشیمی پردیس واحد نمونه تولیدی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی پارس جنوبی، در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان واحد نمونه تولیدی صنایع غیر فلزی کشور معرفی شد.

بر اساس این گزارش، به مناسبت روز ملی صنعت و معدن و طی مراسم گرامیداشت این روز، شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان واحد نمونه تولید صنایع غیرفلزی کشور انتخاب و از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت لوح تقدیر دریافت کرد.

در متن لوح اهدا شده به مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس، آمده است: بر اثر کوشش‌های خستگی‌ناپذیر و خداپسندانه جنابعالی و همکاران محترمتان و بنا به بررسی عملکرد سال 1390 و تشخیص کمیته کارشناسی، آن مجموعه تولیدی ارزشمند (شرکت پتروشیمی پردیس)؛ در روز ملی صنعت و معدن سال 1391، واحد نمونه تولیدی صنایع غیر فلزی شناخته شده که با تقدیم لوح و تندیس از تلاش‌ها و اقدامات شایسته انجام یافته سپاسگزاری می‌شود.

شرکت پتروشیمی پردیس در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی واقع شده است و علی رغم محدودیت‌های موجود توانسته است در سال مالی 1390، میزان تولید خود را حدود 52 درصد و میزان فروش (داخلی و صادرات) را جمعاً حدود 45 درصد نسبت به سال مالی قبل افزایش دهد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول