اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

تجهیزات و ماشین‌آلات پتروشیمی مهاباد نصب می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون استاندار آذربایجان‌غربی و فرماندار مهاباد گفت: 98 درصد تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز مجتمع پتروشیمی مهاباد خریداری و وارد سایت شده است.

تجهیزات و ماشین‌آلات پتروشیمی مهاباد نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خضرکاک درویشی عصر امروز در بازدید جمعی از معتمدان مهاباد از روند عملیات اجرایی احداث مجتمع پتروشیمی مهاباد اظهار داشت: ماشین‌آلات پتروشیمی مهاباد تا دو هفته آینده نصب می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی احداث مجتمع پتروشیمی مهاباد از 58 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

درویشی با بیان اینکه این طرح در زمره طرح‌های ماندگار قرار گرفته است، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود این پروژه با تزریق به موقع اعتبارات ریالی در نیمه نخست سال 92 مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گفته وی عملیات اجرایی مجتمع پتروشیمی مهاباد از سال 84 آغاز شده است اما در عمل تا سال 89 اقدامی برای احداث آن صورت نگرفته بود.

فرماندار مهاباد تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح عظیم ملی از سال 89 به طور جدی از سر گرفته شد و با مدیریت خوب مسئولان در حال حاضر از پیشرفت خوبی برخوردار است.

فرهاد دانش مدیر سایت مجتمع پتروشیمی مهاباد نیز با ارائه گزارشی از عملیات اجرا شده در این مجتمع گفت: این مجتمع یکی از طرح‌های مهم آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود که در زمینی به مساحت 100 هکتار در دست احداث بوده و از 58 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

بیش از 80 نفر از معتمدان و اصناف مهابادی از روند عملیات احداث مجتمع پتروشیمی این شهرستان دیدن کردند.

در این بازدید که با حضور امام جمعه، معاون استاندار آذربایجان‌غربی، فرماندار مهاباد و تعدادی از مسئولان این شهرستان صورت گرفت حاضران از نزدیک با روند احداث مجتمع آشنا شدند.

مجتمع پتروشیمی مهاباد که در 14 کیلومتری این شهر احداث می‌شود قرار است سالانه 300 هزار تن پلی‌اتیلن سبک و سنگین و 30 هزار تن بوتن یک را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی کند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول