اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان شهریور ماه امسال

اسناد تمام واحدهای مسکونی تحویل داده می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان‌شمالی گفت: اسناد تمام واحدهایی که مردم در آن واحدها ساکن هستند تا پایان شهریور ماه امسال تحویل داده می‌شود.

اسناد تمام واحدهای مسکونی تحویل داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان‌شمالی، عطاءالله قادری اظهار کرد: از تمام افرادی که برای دریافت سند خود اقدام نکرده‌اند تقاضا می‌شود برای دریافت سند به شرکت‌های تعاونی خود برای سیر مراحل قانونی مراجعه کنند.

وی در ادامه با اشاره به بازدید استاندار خراسان‌شمالی از پروژه مسکن مهر شهرستان جاجرم این شهرستان گفت: پروژه مسکن مهر جاجرم دارای یک‌هزار و 650 واحد در حال ساخت است که 352 واحد آن تکمیل و آماده واگذاری به متقاضیان است.

قادری تصریح کرد: در این شهرستان از چهار نوع سازه مختلف در تکنولوژی ساخت این پروژه‌ها استفاده شده و به این دلیل در بین شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، در کشور نمونه است.

وی تصریح کرد: 18 شرکت و تعاونی مسکن و شرکت انبوه‌ساز در این پروژه مشارکت دارند و عمده واحدهای این پروژه در دو طبقه ساخته شده است که آورده متقاضیان پنج الی 10 میلیون تومان است و واحدهای این پروژه 92 الی 95 متر هستند که تا پایان سال انشاء الله به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول