اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان اسناد و املاک خراسان جنوبی خبر داد

راه‌اندازی اداره ثبت اسناد در شهرستان‌های خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان اسناد و املاک خراسان جنوبی گفت:‌ نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بتوانیم امسال در سه شهرستان استان اداره ثبت اسناد راه‌اندازی کنیم.

راه‌اندازی اداره ثبت اسناد در شهرستان‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قدرت حاجی‌پور ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: در سه شهرستان سربیشه، درمیان و بشرویه اداره ثبت اسناد ایجاد نشده است که تأسیس این اداره‌ها در این شهرستان‌ها حق مسلم مردم است.

وی ادامه داد: این مجموعه تقاضای 10 پست سازمانی برای هر یک از این ادارات کرده است که استانداری خراسان جنوبی تنها با وجود پنج پست سازمانی در هر اداره موافقت کرده و با این شرایط امکان راه‌اندازی این ادارات وجود ندارد.

سرپرست سازمان اسناد و املاک خراسان جنوبی به عملکرد سه ماه‌ نخست سال جاری این مجموعه اشاره کرد و گفت: در این مدت 3 هزار و 752 سند تک‌برگ در مجموعه ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است.

حاجی‌پور از ثبت 2 هزار و 320 معامله در مجموعه ثبت اسناد استان در مدت مذکور خبر داد و افزود: 35 دفتر اسناد رسمی در مجموعه استان فعالیت می‌کند.

وی از ثبت یک‌هزار و 748 ازدواج رسمی در سال جاری در استان خبر داد و افزود: همچنین در این مدت 139 مورد طلاق نیز در استان ثبت شده است.

سرپرست سازمان اسناد و املاک خراسان جنوبی از ثبت 537 معامله منقول و یک‌هزار و 71 معامله غیرمنقول در سازمان ثبت اسناد و املاک استان خبر داد.

حاجی‌پور به تشکیل 93 پرونده اجرایی در این مجموعه اشاره کرد و گفت: 2 هزار و 21 پرونده اجرایی نیز در این مدت مختومه شده است.

وی به سایر فعالیت‌های این مجموعه اشاره کرد و ادامه داد: در سال جاری 71 شرکت در استان ثبت شده و شش شرکت نیز در مدت مذکور در استان منحل شده است.

سرپرست سازمان اسناد و املاک خراسان جنوبی از فعالیت 28 دفتر رسمی ازدواج و 12 دفتر رسمی طلاق در استان خبر داد.

حاجی‌پور به درآمدهای این مجموعه در دو ماه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت:‌ بیش از 391 میلیون ریال درآمد این مجموعه در بخش اجرا، بیش از 16 میلیون ریال در بخش ثبت شرکت‌ها و بیش از 81 میلیون ریال در بخش فروش اوراق دفاتر بوده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول