اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

حضور دانش‌آموزان 5 استان در اردوی رهپویان ولایت در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از حضور دانش‌آموزان 5 استان کشور در اردوی رهپویان ولایت در اردوگاه کمیته امداد بوشهر خبر داد.

حضور دانش‌آموزان 5 استان در اردوی رهپویان ولایت در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فرید محبی صبح امروز در حاشیه بازدید استاندار بوشهر از اردوهای رهپویان ولایت کمیته امداد در بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سی‌امین دوره اردوهای سراسری دانش‌آموزان و خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد با حضور استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، هرمزگان و خوزستان در بوشهر در حال برگزاری است.

وی افزود: اردوهای رهپویان امسال در بوشهر شامل چهار دوره دانش‌آموزی و سه دوره خانوادگی برگزار شده که در حال حاضر دوره چهارم دانش‌آموزی آن که با حضور دانش‌آموزان استان فارس است برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد بوشهر تصریح کرد: در هر دوره از این اردوها 120 نفر با حضور در اردوگاه کمیته امداد از برنامه‌های مختلف فرهنگی و معنوی برخوردار می‌شوند.

محبی با بیان اینکه امسال 860 نفر از دانش‌آموزان استان‌های مذکور در کنار مادران آنها در این اردوها شرکت می‌کنند گفت: دوره نخست اردوها شامل خانواده‌های بوشهری، دوره دوم و سوم شامل دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و هرمزگان و دوره چهارم نیز مربوط به دانش‌آموزان استان فارس است.

وی افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت، شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان و توانمندسازی فکری و فرهنگی، خانواده‌های زیرپوشش در مسیر خوداتکایی اقتصادی از اهداف برگزاری اردوهای رهپویان ولایت است.

مدیر کل کمیته امداد بوشهر تصریح کرد: بازدید از اماکن صنعتی، فرهنگی از جمله موزه رئیسعلی دلواری، نیروگاه اتمی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این اردوهاست.

محبی اضافه کرد:‌ با توجه به گرمی هوا در بوشهر سعی شده از تمام ظرفیت‌های موجود امداد برای استفاده دانش‌آموزان بهره ببریم.

وی گفت: برگزاری اردوهای منطقه‌ای به میزبانی بوشهر نشان از توانایی و ظرفیت‌های بالای کمیته امداد بوشهر در برگزاری اردوهای فرهنگی است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول