اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک دیدار دوستانه صورت گرفت

پیروزی تیم ملی والیبال نوجوانان بر منتخب شهرکرد

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال نوجوانان در یک دیدار دوستانه بر تیم والیبال منتخب شهرکرد غلبه کرد.

پیروزی تیم ملی والیبال نوجوانان بر منتخب شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که چند روزی است در شهرکرد بام ایران اردو زده است، عصر دوشنبه در دیداری دوستانه به مصاف منتخب والیبال شهرستان شهرکرد رفت که ملی‌پوشان نوجوان با نتیجه 3 بر صفر در این دیدار به پیروزی رسیدند.

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در این دیدار موفق شد سه ست پیاپی را با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 15 و 25 بر 20 به سود خود پایان داده و هیچ ستی را به میزبان خود واگذار نکند.

این دیدار در حضور نزدیک به 2 هزار تماشاگر پرشور چهارمحال و بختیاری در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد برگزار شد و جمعی از مسئولان این استان از تماشاگران ویژه آن بودند.

حدود 500 بانوی والیبال‌دوست در ضلع غربی ورزشگاه تختی شهرکرد تیم‌های مورد علاقه خود را تشویق کردند.

تماشاگران در پاره‌ای از اوقات با به هم کوبیدن بطری‌های آب معدنی و کشیدن سوت‌های بلند و طولانی‌مدت تمرکز تیم ملی و مربیان آنها را بر هم زدند.

در پایان این مسابقه تماشاگران پرشور این دیدار به رسم مهمان‎نوازی خود به تشویق بازیکنان و مجموعه کادر فنی تیم ملی نوجوانان پرداختند.

سرمربی و مربیان تیم ملی والیبال نوجوانان کشور و مربی تیم منتخب شهرکرد در این دیدار از شرایط بازی و نحوه‌ عملکرد تیمشان راضی بودند.

ایرج مظفری سرمربی تیم والیبال نوجوانان در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از این دیدار و شرایط اردوی ملی‌پوشان نوجوان والیبال گفت: شهرکرد از ارتفاع بالای 2 هزار متر از سطح دریا برخوردار است و از آنجا که در ارتفاع بالا اکسیژن کمتری وجود دارد، بدن شروع به اکسیژن‌سازی می‌کند.

وی ادامه داد: ما 10 روز در شهرکرد و در این ارتفاع تمرین خواهیم داشت که پس از آن و با بازگشت به تهران، بدن بازیکنان به فرم ایده‎آلی از نظر بدنی خواهد رسید.

تیم ملی والیبال نوجوانان از 21 تیر ماه جاری در شهرکرد اردو زده و امروز نیز در یک دیدار دوستانه دیگر به مصاف تیم والیبال منتخب بروجن خواهد رفت.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول