اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود کسب مقام سوم

قم از صعود به مرحله نهایی والیبال قهرمانی کشور بازماند

خبرگزاری فارس: تیم والیبال جوانان قم از صعود به مرحله نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور بازماند.

قم از صعود به مرحله نهایی والیبال قهرمانی کشور بازماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدارهای مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور برای معرفی تیم‌های صعودکننده به مرحله پایانی امروز در حالی به پایان رسید که والیبالیست‌های جوان قم با کسب مقام سوم رده‌بندی از صعود به جمع تیم‌های برتر بازماندند.

این رقابت‌ها با شرکت شش تیم به شکل دوره‌ای برگزار شد که طی آن والیبالیست‌های جوان قم در پایان پنج دیدار خود با حریفان، در گروه پنجم مقدماتی نتوانستند جزو دو تیم برتر این مرحله قرار بگیرند.

والیبالیست‌های رده سنی جوانان هیئت قم در حالی از راه‌یابی به مسابقات مرحله نهایی پیکارهای رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور بازماندند که در دو بازی خود در این رقابت‌ها با اقتدار و با نتایج مسابقه سه بر صفر از سد تیم‌های هیئت چهارمحال و بختیاری و هیئت اصفهان گذشتند.

تیم جوانان هیئت والیبال استان قم در سه مسابقه دیگر خود در این رقابت‌ها برابر تیم‌های هیئت تهران، هیئت البرز و هیئت مرکزی به میدان رفت که با کسب سه شکست برای این سه تیم، در رده‌بندی تیمی در مکان سوم گروه پنجم ایستاد.

در پایان پنج روز رقابت‌ شش تیم در گروه پنجم مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور، تیم والیبال جوانان هیئت تهران با کسب چهار پیروزی متوالی و یک باخت با به دست آوردن 12 امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در حالی که در جریان برگزاری این مسابقات 15 بازی برگزار شد، بعد از تیم هیئت تهران که به مقام نخست دست یافت و به عنوان صدرنشین گروه پنجم راهی مرحله نهایی پیکارهای قهرمانی والیبال جوانان کشور شد، تیم والیبال هیئت البرز هم با چهار پیروزی، یک باخت و کسب 11 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

همچنین تیم جوانان هیئت والیبال استان قم با دو پیروزی، سه باخت و کسب شش امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های گروه پنجم مقدماتی والیبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور ایستاد و حسرت صعود به دل بازیکنان این تیم ماند.

مرحله پایانی رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور در سال 1391 با حضور تیم‌های برتر گروه‌های پنج‌گانه که جمع آنها به 10 تیم می‌رسد، بعد از ماه مبارک رمضان و بر اساس برنامه فدراسیون والیبال کشورمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول