اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبال قهرمانی جوانان کشور

نخستین پیروزی والیبالیست‌های قم برابر اصفهان رقم خورد

خبرگزاری فارس: والیبالیست‌های تیم جوانان قم در والیبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور موفق به کسب نخستین پیروزی خود برابر تیم مدعی اصفهان شدند.

نخستین پیروزی والیبالیست‌های قم برابر اصفهان رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدارهای مرحله مقدماتی پیکارهای والیبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور در سال 1391 با رقابت تیم‌های مدعی در شش گروه مقدماتی در حال برگزاری است و طی آن تیم جوانان هیئت والیبال قم در بازی‌هایی که به میزبانی مرکزی در گروه پنجم برگزار می‌شود به مصاف حریفان خود رفته است.

این در شرایطی است که در این گروه تیم‌های والیبال اصفهان، قم، تهران، مرکزی، چهار محال و بختیاری و البرز بازی‌های خود را تا روز جمعه بیست و سوم تیر ماه به شکل دوره‌ای در اراک برگزار می‌کنند تا چهره صعودکننده‌ها به مرحله بعد مشخص شود.

در حالی که تیم‌های مدعی شرکت‌کننده در بازی‌های گروه پنجم از روز یکشنبه آغاز شده، در نهایت دو تیم از این گروه به جمع تیم‌های برتر صعودکننده از گروه‌های مختلف در مرحله نهایی این رقابت‌ها خواهند پیوست.

در ادامه دیدارهای مرحله گروهی این مسابقات تیم‌ والیبال رده سنی جوانان هیئت قم در جدالی حساس و البته برتر در مقابل تیم هیئت والیبال جوانان اصفهان موفق به کسب نخستین پیروزی خود شد.

در حالی که جوانان والیبال قم در دیدار افتتاحیه بازی‌های این گروه با شکست سنگین و دور از انتظار سه بر یک مقابل تیم والیبال امید البرز به کار خود پایان داده بودند این بار با تحمیل شکست قاطعانه سه بر صفر به تیم والیبال جوانان اصفهان یکی از مدعیان صعود از این گروه شدند در حالی که تیم قم با این پیروزی از دو مسابقه خود سه امتیازی شد و بالاتر از اصفهانی‌ها در جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در این دیدار که در حضور کادر فنی و بازیکنان تیم‌های جوانان تهران، مرکزی و چهار محال و بختیاری برگزار شد، تیم قم حتی اجازه واگذاری یک گیم را به تیم والیبال جوانان هیئت اصفهان نداد و در نهایت در سه گیم متوالی موفق به شکست حریف خود شد.

بدین ترتیب در پایان بازی‌های روز دوم والیبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور تیم والیبال جوانان قم در یک قدمی صدر جدول رده‌بندی ایستاد و والیبالیست‌های امید البرز و تهران با اختلافی اندک رقیب تیم جوانان قم هستند.

در روز سوم والیبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور دو مسابقه دیگر در حضور تماشاگران علاقمند به والیبال برگزار می‌شود که می‌تواند تا پیش از بازی‌های روز جمعه تکلیف تیم‌های صعودکننده را تا حدودی مشخص کند که در مهم‌ترین بازی قم به مصاف تهران می‌‌رود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول