اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان

بلندقامتان مشهدی فاتح مسابقات والیبال شدند

خبرگزاری فارس: تیم خراسان رضوی در رقابت‌های والیبال بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

بلندقامتان مشهدی فاتح مسابقات والیبال شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رقابت‌های والیبال بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان که با حضور 19 تیم و در قالب شش گروه به صورت دوره‌ای با انجام 21 بازی از 22 تیرماه به مدت چهار روز در دو سالن برنای شهرک فرهنگیان و فردوسی همدان انجام شد با اعلام نفرات برتر و تیم‌های اول تا سوم به کار خود خاتمه داد.

تیم خراسان رضوی موفق شد با پیروزی در تمام مسابقات رشته والیبال به عنوان قهرمانی دست یابد و تیم‌های آذربایجان غربی و گلستان در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

تیم همدان نیز در این رقابت‌ها به عنوان تیم اخلاق بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان شناخته شد.

حامد نیک‌آیین از کرمان عنوان کامل‌ترین و فنی‌ترین بازیکن رقابت‌های رشته والیبال را به خود اختصاص داد.

عباس طالبی و حمید علیشاهی از خراسان رضوی، ارسلان بیک‌زاده، کریم نجفی و اصغر عبداللهی از آذربایجان شرقی، مصیب نظری از فارس، مهدی جبارزاده و رامین مطلبی از آذربایجان غربی، صابر چهری و صابر عالی‌زاده از کرمانشاه، احسان بروجردی، بهروز سارلی و احمد فریدی از گلستان، مصطفی توکلی از اصفهان، حامد نیک‌آیین از کرمان و رئوف نگارش از خوزستان به عنوان تیم منتخب رشته والیبال بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کشور معرفی شدند.

این رقابت‌ها با حضور علی آژنگ به عنوان ناظر فنی مسابقات، ولی‌الله گل‌محمدی سرپرست فنی، امین برق لشگری سرپرست سالن‌ها، اصغر قنادان سرپرست اجرایی و به همراهی 22 داور استانی و بومی قضاوت شد.

گفتنی است در پایان رقابت‌های دوره‌ای، تک حذفی و نهایی به سه تیم برتر حکم قهرمانی، جایزه نقدی و کاپ قهرمانی و به تیم برتر اخلاق کاپ اخلاق اهدا شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول