اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال چهارمحال و بختیاری:

والیبالیست‌های شهرکردی به مصاف تیم ملی می‎روند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقه تدارکاتی بین تیم ملی والیبال نوجوانان با تیم منتخب والیبال شهرکرد در بروجن خبر داد.

والیبالیست‌های شهرکردی به مصاف تیم ملی می‎روند

علیرضا شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر تیم ملی والیبال نوجوانان کشور به دنبال پیگیری‌های مکرر از سوی هیئت والیبال این استان در شهرکرد اردو زده است.

وی افزود: برخورداری چهارمحال و بختیاری از آب و هوای مطلوب از دیگر دلایل برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان در این استان است.

شجاعی با بیان اینکه برگزاری این اردو کمک قابل توجهی به ورزشکاران و مربیان این استان است، گفت: حضور مربیان و ورزشکاران این استان در کنار مربیان تیم ملی موجب انتقال دانش و تجربه این مربیان به ورزشکاران چهارمحال و بختیاری می‌شود.

رئیس هیئت والیبال چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس مربیگری در این استان، ابراز کرد: در این دوره آموزشی 60 مربی والیبال چهارمحال و بختیاری زیرنظر مربیان والیبال تیم ملی آموزش می‎بینند.

وی افزود: تیم ملی والیبال نوجوانان در اردوی شهرستانی خود در چهارمحال و بختیاری 27 تیرماه جاری رأس ساعت 17 در سالن تختی شهرکرد با تیم منتخب شهرکرد مسابقه می‌‎دهد.

شجاعی ادامه داد: در روز بیست و هفتم تیرماه جاری در سالن فجر بروجن نیز تیم ملی والیبال نوجوانان به مصاف تیم منتخب والیبال شهرستان بروجن خواهد رفت.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول