اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 10 تیم

رقابت‏های والیبال جام رمضان در دماوند برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال شهرستان دماوند از برگزاری رقابت‏های جام رمضان این رشته در شهرستان دماوند با حضور 10 تیم خبر داد.

رقابت‏های والیبال جام رمضان در دماوند برگزار می‏شود

امیر غفاری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: تیم‏های متقاضی برای شرکت در این مسابقات می‏توانند تا روز سه‏شنبه این هفته، خود را به هیئت والیبال دماوند معرفی کنند.

وی ادامه داد: ساعت 10 صبح روز سه‏شنبه با حضور نمایندگان تیم‏های شرکت‏کننده در جام رمضان، مراسم قرعه‏کشی و گروه‏بندی انجام می‏شود.

غفاری اضافه کرد: این دوره از رقابت‏ها در سالن گیلاوند شهرستان دماوند با حضور علاقه‏مندان به این رشته مهیج برگزار می‏شود.

رئیس هیئت والیبال شهرستان دماوند درباره حضور در رقابت‏های استانی نیز گفت: پارسال از تیم نونهالان هیئت والیبال دماوند برای حضور در رقابت‏های استانی دعوت به عمل آمد.

وی ادامه داد: اما امسال به ظاهر رقابتی به آن شکل برگزار نمی‏شود یا دست‏ کم هنوز ابلاغی به ما نرسیده است.

غفاری، ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای پرداختن به مسائل ورزشی در کنار امور معنوی خواند.

رئیس هیئت والیبال شهرستان دماوند تصریح کرد: ورزشکاران ایرانی در ایام ماه مبارک رمضان نه تنها فعالیت‏های ورزشی خود را رها نمی‏کنند، بلکه آن را با عطر شمیم دل‏انگیز این ماه پر خیر و برکت عجین می‏سازند.

وی اضافه کرد: ورزشکاران دماوندی که از دیرباز تا کنون شهرستانشان به سرزمین دارالمؤمنین شهره خاص و عام بوده و هست، نیز در این فعالیت‏های ورزشی منقش و مزیّن به عنوان رمضان شرکتی گسترده دارند.

غفاری، یافتن استعداد در والیبال را امری دشوار خواند و افزود: بی‏شک شهرستان دماوند دارای ورزشکاران مستعد بسیاری است، اما باید به این نکته مهم نیز توجه داشت که یافتن استعداد در زمینه رشته والیبال نیازمند برخورداری از شاخص‏های متعددی است.

وی اضافه کرد: برای تبدیل شدن به یک ستاره در عرصه والیبال ملی، آسیایی و جهانی علاوه بر شاخص فیزیکی و قامت بلند، باید استعداد در حرکات و همچنین استقامت برای انجام رقابت‏های گروهی سنگین چندین ساعته را نیز در افراد جست‏وجو کرد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول