اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبال قهرمانی جوانان کشور

والیبالیست‌های جوان قم مغلوب تهران شدند

خبرگزاری فارس: تیم والیبال جوانان قم در سومین بازی خود در والیبال قهرمانی جوانان کشور موفق به شکست تهران نشد و بازی تعیین‌کننده برای صعود به مرحله نهایی را با شکست به پایان رساند.

والیبالیست‌های جوان قم مغلوب تهران شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سومین روز از بازی‌های مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جوانان والیبال باشگاه‌های کشور با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد و طی آن در گروه پنجم تیم والیبال جوانان قم در کسب امتیاز مقابل تهران ناکام بود.

بر اساس برنامه فدراسیون والیبال کشورمان، تیم‌های والیبال جوانان قم و جوانان تهران در روز سوم از بازی‌های قهرمانی جوانان والیبال باشگاه‌های کشور در گروه پنجم مقدماتی در دیداری حساس در راه صعود به مرحله نهایی با یکدیگر رقابت کردند که برنده این مسابقه تیم والیبال جوانان تهران بود تا نماینده قم به دومین شکست خود تن دهد.

در این دیدار که در حضور پر تعداد علاقمندان به والیبال برگزار شد، هر دو تیم بازی بسیار خوبی ارائه کردند که حاصل آن نتایج نزدیک دو تیم در گیم‌های مختلف بود اما در نهایت جوانان تهران بودند که موفق شدند حریف خود را با حساب سه بر صفر شکست دهند.

این دیدار سومین مسابقه تیم والیبال جوانان قم در مسابقات قهرمانی رده سنی جوانان والیبال قهرمانی کشور بود که طی آن والیبالیست‌های جوان قمی در تلاش برای کسب دومین پیروزی خود، جدالی سخت با حریف داشتند و در نهایت با شکست در سه گیم متوالی حتی شانس کسب یک امتیاز ارزشمند این دیدار حساس را نیز از دست دادند.

در این مسابقه این تیم جوانان تهران بود که با ارائه بازی بسیار خوب و درخشان در گیم نخست نتیجه را از آن خود کرد و در جدالی نزدیک موفق شد حریف مدعی خود تیم والیبال جوانان قم را شکست داده و برای کسب پیروزی خط و نشان بکشد.

با این حال گیم دوم این دیدار تا آستانه برد تیم جوانان قم پیش رفت اما با اینکه دو تیم تا امتیازهای پایانی پا به پای یکدیگر پیش آمدند در نهایت این تیم والیبال جوانان تهران بود که موفق شد با عملکردی بهتر نسبت به گیم قبل، این بار پیروز میدان شود.

در گیم سوم باز هم این تیم والیبال جوانان تهران بود که نسبت به قم بازی بسیار بهتری ارائه کرد و از برخی اشتباهات در زدن سرویس و همچنین ضعف در دریافت‌ها در این گیم بهتر بهره برد تا تیم جوانان قم این گیم را نیز به تیم جوانان تهران واگذار کرده و در مجموع تهرانی‌ها این بازی را به سود خود خاتمه دهند.

والیبالیست‌های جوان قم در حالی این دیدار را با شکست سه بر صفر مقابل تهران پشت سر گذاشتند که پیش از این با نتیجه سه بر یک به البرز باخته و مقابل تیم مدعی هیئت اصفهان نیز با حساب سه بر صفر به پیروزی رسیده بودند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول