اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال گلستان خبر داد

گلستان نگین ستاره‎های والیبال ساحلی در آسیا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: خوشبختانه گلستان نگین ستاره‎های والیبال ساحلی در آسیا و سرشار از استعدادهای ناب است.

گلستان نگین ستاره‎های والیبال ساحلی در آسیا

علی نورانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: سالیان سال است که پرویز فرخی و آق‎محمد سلاق عضو ثابت تیم ملی و تیم "الف" جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می‎دهند و شرایط سنی آنها ایجاب می‎کند که پشتوانه‎ای برای والیبال ساحلی در نظر بگیریم تا گلستان در سال‎های آینده نیز جزو تیم "الف" کشور باشد.

وی به مسابقات جام خلیج فارس که دو ماه پیش در بندرعباس و در رده جوانان برگزار شد اشاره و تصریح کرد: بهنام توکلی و کامبیز کلته دو چهره جوان گلستانی که از گزینه‎های اصلی تیم ملی جوانان هستند با شرکت در این مسابقات توانستند عنوان قهرمانی جوانان ایران را کسب کنند.

رئیس هیئت والیبال گلستان یادآور شد: امیدواریم با یک برنامه‎ریزی در حد توانایی‎های هیئت بتوانیم گام‎های بزرگی را برای مجموعه والیبال استان برداریم.

نورانی با بیان اینکه وضعیت والیبال در گلستان از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار است افزود: طرفداران و علاقمندان زیاد به این رشته ورزشی سبب شده تا با حساسیت خاصی مسائل این رشته را دنبال کنیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر استان گلستان از حیث لیگ برتر، دارای دو سهمیه کشوری است که در سال‎های گذشته تنها یک سهمیه از آن نصیب گلستان بود.

رئیس هیئت والیبال گلستان با اشاره به اینکه تیم‎های والیبال جواهری و هاوش دو لیگ دسته برتر گلستان هستند خاطر نشان کرد: گلستان از معدود استان‎هایی است که از این ظرفیت برخوردار است.

نورانی ابراز داشت: اکنون شاید بعد از 14 الی 15 سال است که در رده بزرگسالان فرهاد قائمی از گنبدکاووس را به عنوان بازیکن ثابت در تیم ملی داریم که این بازیکن در مسابقات انتخابی المپیک جزو شش نفر اصلی ایران، بازی خوبی را به نمایش گذاشت و این افتخار بزرگی برای والیبال استان است.

وی توجه به تیم‎های پایه در والیبال را از اولویت‎های هیئت خواند و متذکر شد: تیم نوجوانان گلستان سال گذشته نایب قهرمان ایران شد و تیم جوانان نیز عنوان قهرمانی سوم ایران را از آن خود کرد و هر دو تیم در گروه خودشان در دوره مقدماتی قهرمان شدند.

رئیس هیئت والیبال گلستان اظهار داشت: امسال نیز در نخستین مسابقه‎ای که تیم والیبال جوانان گلستان در مسابقات منطقه سه با حضور تیم‎های خراسان‎رضوی، سمنان، مازندران، خراسان‎شمالی، سیستان و بلوچستان در شاهرود برگزار شد گلستان توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

نورانی ابراز داشت: تیم ملی والیبال جوانان گلستان اکنون خود را برای مسابقات در بین 10 تیم برتر کشور که به صورت متمرکز بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، آماده می‎کند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول