اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان:

احداث آزمایشگاه ملی در واحد لاهیجان پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان از ارتقای امتیاز این دانشگاه خبر داد و گفت: هم‌اکنون پیگیر احداث آزمایشگاه ملی در واحد لاهیجان هستیم.

احداث آزمایشگاه ملی در واحد لاهیجان پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، بهروز دانشیان عصر دوشنبه در جلسه شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه دانشگاه محل تحقیق، پژوهش و کسب علم و دانش در نظام اسلامی است، اظهار کرد: تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان این بوده که در دانشگاه آرامش برقرار شود و از حواشی سیاسی دور بماند.

وی با اشاره به دستاوردهای دانشگاه لاهیجان، ارتقای امتیاز دانشگاه آزاد لاهیجان را از 980.16 به 2274.92 را یک موفقیت بزرگ دانست.

این مسئول افزایش مقالات دانشجویی ISI، افزایش آزمایشگاه‌ها، احداث باشگاه ورزشی و مراکز تحقیقاتی، تجهیز خوابگاه دانشجویی و امکان استفاده تمام دانشجویان از اینترنت با بهره‌گیری از تکنولوژی فیبر نوری و ... را یک موفقیت مهم خواند و تصریح کرد: هم‌اکنون در دانشگاه آزاد لاهیجان پیگیر احداث آزمایشگاه ملی در این نهاد هستیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی برای درآمدزایی و تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اقدام به تهیه چای ایرانی از کشاورزان و کارخانه‌ها کرده و در حمایت از این ابتکار واحد لاهیجان، حوزه معاونت اداری و مالی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای تمام واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را موظف به خرید و تهیه چای مورد نیاز خود از دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان کرده است.

دانشیان همچنین به پرسش‌های اعضای شورا و شهروندان حاضر در جلسه این شورا پاسخ گفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمود دانشگاه مبدأ تحولات است، گفت: امیدواریم دانشگاه آزاد لاهیجان نیز با حرکت در راستای علم و اخلاق مبدأ تحولات شهرمان باشد.

مهدی شمس دستاوردهای دانشگاه لاهیجان را در زمینه‌های علمی و کسب امتیازهای مختلف و افزایش رشته‌های تحصیلی در مقاطع مختلف مثبت ارزیابی کرد و تلاش‌های رئیس دانشگاه آزاد و همکارانشان را مورد قدردانی قرار داد.

وی همچنین پیشنهاد کرد برای برطرف کردن معضل پارکینگ عمومی برای دانشجویان و مراجعان دانشگاه، ضمن رایزنی با صاحب شرکت حیات‌گاز و مشارکت نامبرده در تبدیل محوطه مذکور به پارکینگ طبقاتی با همکاری شورا و شهرداری اقدام لازم صورت گیرد. 

شهردار لاهیجان نیز در جلسه مذکور با ارائه گزارش عملکرد عمرانی شهرداری در ماه‌های اخیر، توجه به اقدام‌های فرهنگی و ورزشی را از جمله اهداف شهرداری در کنار عمران و آبادانی شهر لاهیجان عنوان کرد.

رضا کهالی اظهار کرد: مدرسه آموزش فوتبال رایگان باشگاه شهرداری لاهیجان، برگزاری مسابقات کشتی گیله‌مردی، کمک مالی به  مساجد در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از جمله اقدام‌های اخیر شهرداری در کنار فعالیت‌های عمرانی است. 

محمدرضا شاه‌محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان نیز در جلسه شورا گزارشی از عملکرد دستگاه مربوطه خود را ارائه داد.

شهروندان حاضر در جلسه شورای شهر لاهیجان نیز به ایراد پیشنهادها و انتقادهای خود در زمینه مسائل مطروحه و مشکلات شهروندی پرداختند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول