اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی:

16 آزمایشگاه، سلامت آب آذربایجان‌غربی را کنترل می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: 16 آزمایشگاه ثابت کنترل کیفی آب در آذربایجان‌غربی وجود دارد که کیفیت و سلامت آب استان را کنترل می‌کنند.

16 آزمایشگاه، سلامت آب آذربایجان‌غربی را کنترل می‌کنند

مجید آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تعداد قابل توجه آزمایشگاه ثابت در این استان، اظهار داشت: علاوه بر آنها یک واحد آزمایشگاه سیار نیز وجود دارد تا به این وسیله برای بررسی وضعیت آب در مناطق گزارش شده مبادرت شود.

وی با بیان اینکه بررسی کیفیت آب و ارزیابی سلامتی آن یکی از مهم‌ترین راهبردهای این شرکت قلمداد می‌شود، گفت: سالانه 300 هزار نمونه‌برداری انجام می‌گیرد تا وضعیت آب مورد استفاده مردم به طور دقیق بررسی شود.

وی با بیان اینکه موقعیت و بهداشت منابع تولید، توزیع آب و مخازن به طور کامل رصد می‌شود، ادامه داد: در سال 1389 شرکت آب و فاصلاب آذربایجان‌غربی در شاخص تلاش برای ارتقای کیفیت آب رتبه دوم را کسب کرد و در سال 1390 نیز این شرکت در شاخص کنترل کیفیت آب رتبه نخست را از آن خود کرد.

آقازاده اضافه کرد: این دو امتیاز کسب شده در طول دو سال متوالی به وضوح بیانگر این مسئله است که برای تحقق یافتن استانداردهای ابلاغی و جهانی کارشناسان این سازمان نهایت تلاش خود را به کار می‌بندند تا آبی سالم و عاری از هرگونه آلودگی به دست مصرف‌کننده‌ها برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در حوزه آب دو میلیون نفر و در حوزه دفع فاضلاب نیز یک میلیون و 100 نفر زیرپوشش خدمات این شرکت قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه این شرکت عضو کارگروه سلامت و امنیت غذایی است، بیان داشت: با توجه به اینکه دسترسی به آب سالم تاثیر زیادی در سلامتی آحاد مردم جامعه دارد پس فعالان این عرصه در راستای کیفی‌سازی بیش از بیش آب گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول