اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارتقای وحدت مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مانع تهاجم اعتقادی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارتقای وحدت، همبستگی و هویت ملی مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مانع تهاجم اعتقادی می‌شود.

اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مانع تهاجم اعتقادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام جواد محرابی عصر امروز در جلسه آگاهی بخشی پیرامون فرق و مذاهب مختلف گفت: با توجه به تهاجمات دشمنان و نشانه گرفتن اعتقادات جوانان باید نشست‌های تخصصی و برنامه‌های فرهنگی را در راستای از بین بردن اهداف دشمنان به کار گیریم و نسل امروز را نسبت به اهداف سوم دشمنان آگاه کنیم.

وی توجه به اینکه تهاجم اعتقادی بسیار مخرب‌تر و خطرناک‌تر از  تهاجم فرهنگی است، تأکید کرد: هنگامی که دشمنان متوجه شدند در جبهه‌های مختلف نمی‌توانند با ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی مقابله کنند، ‌تهاجم فرهنگی و تهاجم اعتقادی را در پیش گرفتند تا بتواند به اهداف شوم خود نزدیک شوند.

محرابی با اشاره به بافت مردمی استان البرز افزود: بافت این استان به شکلی است که برخی از فرقه‌های سنتی و حتی نوین در اینجا شکل گرفته و رشد کرده‌ لذا لازم است تا آگاهی جوانان نسبت به این مهم بیش از گذشته شده و فریب این فرق را نخورند.

وی عدم شناخت در این حوزه را سبب لغزش عنوان کرد و گفت: آگاهی دادن به جوانان مهم‌ترین عامل در از بین بردن اهداف سوم دشمنان است.

محرابی افزود: تهاجم اعتقادی بر روی نوجوانان و جوانان بسیار تأثیرگذار و مخرب است لذا خانواده‌ها و مسئولان باید بیش از گذشته آگاه بوده و بعدهای پنهان این مهم را در نظر داشته باشند و هرچه بیشتر در مسیر آگاهی دادن به نسل امروز گام بردارند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول