اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دولت دهم

تمامی جاده‌های منتهی به بویین زهرا چهار خطه می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار قزوین از چهار بانده و بزرگراه شدن همه جاده‌های منتهی به بویین زهرا تا پایان عمر دولت دهم خبر داد.

تمامی جاده‌های منتهی به بویین زهرا چهار خطه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین منوچهر حبیبی در جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا که عصر امروز با حضور روح‌الله عباسپور نماینده مردم بویین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل ادارات آب و فاضلاب شهری، آب و فاضلاب روستایی، بنیاد مسکن، برق، گاز و راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: تمام محورهای منتهی به بویین زهرا تا پایان عمر دولت دهم چهار خطه می‌شوند.

وی در ادامه افزود: بویین زهرا منطقه‌ای است که ترافیک وسایل نقلیه سنگین در آن زیاد است و تبدیل جاده‌های این منطقه به بزرگراه ضروری است.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: به علت حادثه‌خیز بودن جاده‌های بویین زهرا، باید بهسازی و ارتقای مشخصات راه‌ها در دستور کار قرار گرفته و در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.

حبیبی با اشاره به پروژه‌های در دست انجام در این خصوص عنوان کرد: محور بویین زهرا به ساوه که 75 کیلومتر است، به دو پیمانکار واگذار شده و تنها 35 کیلومتر این پروژه در استان قزوین قرار دارد.

وی ادامه داد: محور بویین زهرا به سه‌ راهی قدیم‌آباد نیز به طول 37 کیلومتر در دست اجراست که 14 کیلومتر آن به پیمانکار واگذار شده و 23 کیلومتر باقی مانده نیز در حال واگذاری است.

معاون عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: با تکمیل این دو محور، تمامی محورهای منتهی به بویین زهرا چهار خطه شده و تبدیل به بزرگراه می‌شوند.

وی در خاتمه با اشاره به تصادفات و مشکلاتی که در جاده‌های بویین زهرا تاکنون ایجاد شده است، تأکید کرد: با به بهره‌برداری رسیدن این محورها، شاهد کاهش یافتن تصادفات جاده‌ای در بویین زهرا هستیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول