اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

مهم‌ترین ضربه بیماری‌های انسان و حیوان آسیب به حیثیت سیاسی کشورهاست

خبرگزاری فارس: قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مازندران از جمله آسیب‌های گروه بیماری‌های انسان و حیوان را آسیب جانی، سلامت و همچنین آسیب اقتصادی عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین ضربه این بیماری به حیثیت سیاسی کشورهاست.

مهم‌ترین ضربه بیماری‌های انسان و حیوان آسیب به حیثیت سیاسی کشورهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، دومین همایش منطقه‌ای بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان در چالوس برگزار شد.

در این همایش که بعدازظهر امروز با حضور کارشناسان شبکه‌های بهداشت و درمان، دامپزشکی، رابطان آموزش و پرورش و نیروی انتظامی مازندران برگزار شد، رئیس علمی همایش و رئیس گروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی مازندران هدف از برگزاری این همایش را آگاهی بخشی و پیدا کردن راه حل به منظور کمک‌کردن آسیب به مردم و جامعه است.

فرهنگ بابامحمودی اظهار داشت: هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در امر مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و حیوان برای دستیابی به جامعه سالم هدف دیگر این همایش است.

وی از جمله آسیب‌های این گروه بیماری‌ها را آسیب جانی، سلامت و همچنین آسیب اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: مهم‌ترین ضربه این بیماری به حیثیت سیاسی کشورهاست.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره ارائه راهکار برای مبارزه با این بیماری‌ها اذعان کرد: بیماری‌های مشترک باید همکاری و مشارکت همراه داشته باشد و به این منظور دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان متولی سلامت، کمیته‌ای را با هدف ارتقای سلامت جامعه راه‌اندازی کرده است.

در این همایش از کارشناسان برتر زئونوز شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های استان و همچنین کارشناسان مرتبط در دامپزشکی‌های استان تقدیر شد.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول