اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان:

پدیده برهنگی بیماری عصر حاضر است

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: پدیده برهنگی بیماری عصر حاضر است حجاب دینی، پادزهر تهاجم غرب بوده و پوشیدگی بانوان در کاهش مفاسد اجتماعی نقش مؤثری دارد.

پدیده برهنگی بیماری عصر حاضر است

طیبه اسماعیلی‌یکتا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان ضمن گرامیداشت 21 تیرماه روز ملی عفاف و حجاب اظهار داشت: خداوند حکیم در نظام هستی، آفرینش زن و مرد را در کنار هم به منظور رسیدن به ارزش‌های والای انسانی و تحصیل همه صفات پسندیده و شایسته قرار داده است.

وی افزود: انسان آگاه و متعهد کسی است که با بهره‌گیری از گوهر گرانبهای عقل و تامین نیازهای زندگی مادی، تلاش مستمر برای رساندن خویش و جامعه به آن مقصد عالی و هدف نهایی داشته باشد.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: در این راستا زنان به خاطر برخورداری از لطافت و ظرافت روحی، امکانات بیشتری برای رسیدن به آن هدف متعالی را دارا هستند و مهم‌ترین سرمایه و مؤثرترین وسیله برای رسیدن به قله‌های نیکبختی و سعادت دو جهان، گوهر و مروارید بسیار ارزشمند عفاف است.

اسماعیلی‌یکتا بیان کرد: دختران و زنان شایسته با آراستن خویش به پوشش اسلامی، بزرگ‌ترین معلمان اخلاق، پاکی و فضیلت هستند.

وی اضافه کرد: آنان که بر مسند والای کرامت و مقام والای انسانیت نشسته‌اند، گوهر وجود خود را ارزشمندتر از آن می‌دانند که خود را در حد یک کالا تنزل داده و اجازه دهند هر چشم ناپاک و آلوده‌ای از آن بهره ببرد.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: آزادی حقیقی و واقعی در یک نگاه دقیق و عقلایی، زمانی تحقق می‌یابد که فکر انسان آزادانه مشغول تحصیل و فعالیت‌های اجتماعی باشد و تسلط کامل بر خواسته‌های نفسانی داشته باشد.

اسماعیلی‌یکتا بیان کرد: اما انسانی که گرفتار خواسته‌های نفسانی و بی‌قیدی و بدحجابی است هرگز نمی‌تواند درست بیندیشد، درست تصمیم بگیرد، درست عمل کند و اصولاً اینگونه افراد نمی‌توانند ادعا کنند که افرادی موفق هستند.

وی بیان داشت: پوشش ندایی درونی است که همراه با آفرینش انسان در نهاد او متبلور شده و همواره حیا و عفاف به عنوان برترین کمال و بی‌حیایی و برهنگی پایین‌ترین درجه شمرده شده است.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: در پرتو عفت، حیا و رعایت حجاب اسلامی، جامعه به آرامش و سلامت عمومی می‌رسد، بدون شک پدیده برهنگی بیماری عصر ماست که دیر یا زود این پدیده به عنوان یک بیماری شناخته خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول