اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

دریافت بیش از 48 هزار اظهارنامه مالیاتی در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی همدان از دریافت بیش از 48 هزار اظهارنامه در سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از 39 هزار اظهارنامه نیز به صورت الکترونیکی تسلیم ادارات مالیاتی شده است.

دریافت بیش از 48 هزار اظهارنامه مالیاتی در همدان

محمد خلیفه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از دریافت بیش از 48 هزار اظهارنامه در سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد بیش از 39 هزار اظهارنامه نیز به صورت الکترونیکی تسلیم ادارات مالیاتی شده است.

وی با تشکر از همکاری مجامع و اتحادیه‌های صنفی با اداره کل امور مالیاتی استان و با اشاره به نزدیک شدن پایان مهلت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی عملکرد سال 90 افزود: 31 تیر ماه هر سال آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال گذشته توسط مؤدیان مالیاتی است و تنها با تکمیل اظهارنامه مالیاتی و تسلیم آن به واحدهای مالیاتی است که می‌توان برای عملکرد سال 1390 از 58 میلیون و 200 هزار ریال معافیت پایه مالیاتی استفاده کرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان تصریح کرد: استفاده از مزایای توافق و تفاهم به عمل آمده، مجامع و اتحادیه‌های صنفی و پرداخت اقساطی مالیات متعلقه از دیگر مزایای تسلیم اظهارنامه مالیاتی به شمار می‌رود.

وی در ادامه سخنانش بیان داشت: طبق قانون در سال جاری صاحبان املاک اجاری نیز باید اظهارنامه خود را به ادارات مالیاتی محل سکونت خود ارائه کنند.

خلیفه یادآور شد: صاحبان املاک اجاری که اظهارنامه خود را تا 31 تیر ماه سال جاری به واحدهای مالیاتی تسلیم ‌کنند تا سقف 200 مترمربع از معافیت مالیاتی سال گذشته استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: کارکنان امور مالیاتی استان تا پایان تیر ماه، حتی در روزهای تعطیل صبح و بعد از ظهر آماده دریافت اظهارنامه مالیاتی مؤدیان و همشهریان عزیز هستند.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان در پایان از تمامی مؤدیان و کسبه استان خواست در اسرع وقت با مراجعه به آدرس WWW.TAX.GOV.IR نسبت به تکمیل و تسلیم اظهارنامه مالیاتی اقدام کرده و پس از ثبت‌نام با مراجعه به ادارات مالیاتی، کد رهگیری مربوطه را تسلیم واحدهای مالیاتی کنند تا ان‌شاءالله ضمن انجام تکالیف قانونی و شرعی خود، شرایط لازم برای استفاده از دیگر مزایای قانونی را برای خود مهیا کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول