اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حفاظت از منابع آب صورت گرفت

انسداد چاه‌های آب غیرمجاز در قاین

خبرگزاری فارس: مدیر امور منابع آب شهرستان قاینات گفت: در راستای حفاظت از منابع آب زیرزمینی، سه حلقه چاه غیر مجاز در دشت ممنوعه شاهرخت قاینات پر و مسدود شد.

انسداد چاه‌های آب غیرمجاز در قاین

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه خبری روابط ‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی، در شهرستان قاینات، اسماعیل پورجعفر اظهار کرد: در پی گزارش اهالی روستای "چاه‌اله‌داد" قاین مبنی بر این که تعدادی از اهالی بدون مجوز اقدام به حفر چاه کرده‌اند، انسداد چاه‌ها انجام شد.

وی افزود: حفر چاه غیرمجاز به معنای برداشت غیرقانونی از منابع آب زیرزمینی است که در این راستا امور منابع آب شهرستان قاینات با اعزام کارشناس به محل و اطلاع از صحت موضوع، در راستای حفظ این سرمایه گرانبها با حضور اعضای شورای اسلامی روستا و نماینده این امور اقدام به مسدود کردن چاه‌ها کرد.

مدیر امور منابع آب شهرستان قاینات یادآور شد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر، افت سطح آب‌های زیرزمینی و خشک شدن بسیاری از قنوات و چشمه‌سارها تعدادی افراد سودجو اقدام به حفر چاه غیرمجاز دستی می‌کنند.

پورجعفر ادامه داد: این مجموعه با اعزام گروه گشت و نظارت در مورد جلوگیری از حفر و انسداد چاه‌های غیرمجاز در راستای صیانت از منابع آب زیرزمینی اقدامات لازم را برابر مقررات به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول