اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری آبادان:

کسبه آبادانی به بهداشت محیط شهری توجه کنند

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری آبادان گفت: برخی از کسبه و بازاریان، شهرنشینی را نادیده گرفته و با ریختن زباله داخل جوی‌ها و معابر زحمت کارگران شهرداری را دو چندان می‌کنند.

کسبه آبادانی به بهداشت محیط شهری توجه کنند

محمدحسین عبیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار‌ فارس در آبادان اظهار کرد: شهرداری آبادان در راستای ارتقای برنامه‌های فرهنگی، رفاهی، تفریحی، آموزشی و ورزشی در شهرستان بسیار فعال بوده و در این زمینه رفاه حال شهروندان را در اولویت برنامه‌های جاری خود قرار داده است.

وی با اشاره به اهمیت زیباسازی و نظافت عمومی در منطقه افزود: زیباسازی مناطق مختلف شهری نیز تنها با تعامل مطلوب و مؤثر اقشار مختلف شهروندان امکان‌پذیر است و در این راستا نمی‌توان تنها به خدمات شهرداری بسنده کرد.

معاون خدمات شهری آبادان تصریح کرد: برخی از کسبه و بازاریان، شهرنشینی را نادیده گرفته و با ریختن زباله داخل جوی‌ها و معابر زحمت کارگران شهرداری را دو چندان می‌کنند در حالی‌که این افراد باید بدانند رها کردن زباله در سطح شهر تهدیدی جدی برای سلامتی شهروندان است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اخیراً اقدامات جدی در راستای تفکیک زباله‌های شهری از هم صورت گرفته حتی نمایشگاه صنایع دستی پسماندها نیز برگزار شد، باید شهروندان بیش از پیش به مسئله بهداشت محیط و سلامت خانواده خود اهمیت دهند.

عبیات با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با جدا کردن پسماندهای خود به صورت تر و خشک کمک مؤثری را در امر بازیافت ایفا کنند، گفت: امیدواریم با برنامه‌های مطلوب شهرداری و تبلیغات مؤثر در این خصوص، بیش از پیش بتوان در راستای نهادینه کردن فرهنگ نظافت عمومی در بخش‌های مختلف شهرستان گام برداشت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول