اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا:

طرح 1446 برای افزایش حافظان قرآن کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا گفت: طرح قرآنی 1446 طرحی برای افزایش حافظان قرآن کریم در کشور است.

طرح 1446 برای افزایش حافظان قرآن کشور است

حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: این طرح قرآنی در 1446 سال نزول قرآن کریم و در راستای فرمایشات و منویات رهبری درباره افزایش حافظان قرآن کریم در کشور برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا از اجرایی شدن طرح قرآنی 1446 در بیش از20 موسسه و خانه قرآن با حضور حدود یک‌هزار شرکت کننده خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح با هدف آشنایی با مفاهیم قرآنی و ایجاد شور و نشاط معنوی در جامعه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد انس عمومی با قرآن به‌ منظور ترویج هنر قرائت قرآن و ترویج نغمه‌های دینی و الهی، ترویج فرهنگ قرآن‌خوانی و استماع قرائت قرآن کریم در میان عموم مردم از دیگر اهداف اجرایی این طرح محسوب می‌شود.

الیاسی گفت: این طرح پنج سال گذشته با نام‌های طرح قرآنی1441 با محوریت آموزش روخوانی، روان‌خوانی، حفظ و مفاهیم آیات سوره مبارکه زمر، طرح قرآنی 1442 با موضوع مفاهیم سوره یوسف، طرح قرآنی 1443 با محوریت سوره اسرا، طرح قرآنی 1444 با هدف ترویج مفاهیم سوره کهف و طرح قرآنی 1445 در سال جهاد اقتصادی با محوریت پیام‌های سوره مبارکه انفال برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا افزود: امیدواریم روحیه قرآنی و نشاط با اجرای چنین طرح‌هایی در جامعه بیشتر شود و شرکت‌کنندگان در این طرح به جمع حفاظ قرآن می‌پیوندند.

الیاسی خاطرنشان کرد: طرح قرآنی 1446 با هدف آشنایی با مفاهیم قرآنی و ایجاد شور و نشاط معنوی در جامعه برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: این طرح در راستای اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی همزمان با کلاس‌های اوقات فراغت برگزار می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول