اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف آمل:

ثبت‌نام طرح ملی تربیت حفاظ قرآن کریم آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه آمل از آغاز به کار ثبت‌نام طرح ملی تربیت حفاظ قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

ثبت‌نام طرح ملی تربیت حفاظ قرآن کریم آغاز شد

حجت‌الاسلام حسین مهدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: ثبت‌نام طرح ملی تربیت حفاظ قرآن کریم در این شهرستان کار خود را آغاز کرده است.

وی با اعلام اینکه این طرح به صورت سراسری از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه و ادارات شهرستانی در مرحله ثبت‌نام قرار داشته و در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود، افزود: ثبت‌نام از حفاظ قرآن کریم از 21 تیر ماه سال جاری آغاز شده و تا روز نخست ماه مبارک رمضان داده دارد.

مهدیان درباره اهداف گسترده این طرح تصریح کرد: تربیت حافظان قرآن کریم در بین اقشار مختلف مردم، روی‌آوری بیشتر نسل جوان به قرآن کریم و بهره‌گیری از صوت‌های زیبا در تلاوت قرآن، استفاده از حفاظ قرآن کریم در برنامه‌های شهرستانی، استانی و کشوری از مهم‌ترین اهداف ما در این طرح سراسری است.

رئیس اوقاف و امور خیریه آمل با اشاره به اینکه این طرح تا اول اسفند ماه سال جاری ادامه می‌یابد، تصریح کرد: از حفاظ قرآن کریم و خانواده‌های‌شان دعوت می‌شود تا برای ارتقای آموخته‌های قرآنی خود در این طرح شرکت کنند.

وی ابراز داشت: این طرح در امامزادگان شاخص شهرستان‌ها اجرا می‌شود تا در کنار امامزاده‌گان بتوانیم با حضور حافظان کلام وحی فضای معنوی و قرآنی موثری را به وجود آوریم.

مهدیان از آمادگی شش امامزاده شهرستان آمل برای برگزاری این طرح در بین حافظان قرآن کریم خبر داد.

رئیس اوقاف و امور خیریه آمل با اشاره به برترین‌های قرآنی این شهرستان که در مسابقات سراسری قرآنی حائز رتبه برتر شدند، متذکر شد: سید محمد طاهایی، غلامرضا حاتمی‌راد، سجاد احمدی و مهرداد اسماعیل‌زاده از جوانان و نوجوانان قاری و حافظ کلام وحی در این شهرستان هستند که در مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن کریم اوقاف و امور خیریه رتبه‌های برتر کشور را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول