اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حج و زیارت:

محبوبیت آمریکا در منطقه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به تحولات کشورهای خاورمیانه و موج بیداری اسلامی، محبوبیت آمریکا در منطقه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

محبوبیت آمریکا در منطقه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد موسوی ظهر امروز در سومین جلسه شورای اداری استان کردستان در سالن دولت استانداری با ذکر این مطلب که آمریکا به دنبال ایجاد دیپلماسی عمومی در منطقه است،‌‌ اظهار داشت: آشنا کردن مردم منطقه با فرهنگ حاکم بر آمریکا یکی از برنامه‌هایی است که استکبار جهانی طی دهه گذشته در دستور کاری خود داشته است.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در این راستا استفاده از رسانه‌های عمومی از قبیل ماهواره یکی از راهکارهایی است که آمریکا برای حضور بیشتر خود در کشورهای منطقه به آن متوسل شده است.

وی افزود: آمریکا با استفاده از رسانه‌های در اختیار خود تلاش دارد به مردم منطقه اینگونه القا کند که قدرت برتر منطقه است و هر کس در مقابل آن قیام کند محکوم به شکست خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهدافی که آمریکا در زمینه تبلیغاتی آن را دنبال می‌کند این است که به کشورهای منطقه ثابت کند که در صورت مخالفت با او متحمل هزینه‌های زیادی خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت در پایان افزود: این در حالی است که مقاومت ملت بزرگوار ایران اسلامی در مقابل سلطه‌گران، همه معادلات آنها را بر هم زده و جنگ افتخارآمیز 33 روزه حزب‌الله لبنان و رژیم غاصب قدس شریف هم نمونه عینی این ادعا است.

در این جلسه از خدمات علی‌محمد عسگری مدیر سابق حج و زیارت استان کردستان تقدیر و سالار عرفانی‌نسب معاون اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول