اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

انهدام هواپیمای مسافربری ایران لکه ننگی بر پیشانی آمریکاست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: سرنگونی هواپیمایی مسافربری ایران لکه ننگ ابدی بر پیشانی آمریکای جنایتکار است.

انهدام هواپیمای مسافربری ایران لکه ننگی بر پیشانی آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، احمد احمدی پیش‌ازظهر امروز در نشست تحلیل و واکاوی سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی در خلیج فارس، به اهداف این اقدام جنایت‏کارانه آمریکا اشاره کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و قطع منافع آمریکا در ایران، آنها کوشیدند با ایجاد قائله‌های داخلی و آشوب‌ها و عملیات‌های نظامی و به راه‌ انداختن جنگ نظامی تمام عیار انتقام خود را از مردم ایران بگیرند.

وی افزود: اما در این صحنه‌ها هم جوانان غیور ایران جانانه از کشورشان دفاع کردند و دشمن را مغلوب کردند، بنابراین آمریکای جنایتکار خود مستقیماً‌ وارد جنگ با ایران شد و ناوهای خود را به خلیج فارس به بهانه تأمین امنیت آبراه بین‌المللی و کشتی‌های تجاری گسیل داد.

احمدی افزود: آمریکا با حمله به سکوهای نفتی و کشتی‌ها و قایق‌های ایرانی وارد فاز دیگری از حضور نظامی خود شد و در سال 67 هم با هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری لکه ننگ ابدی دیگری را بر پیشانی خود حک کرد.

فرمانده سپاه شهرستان میامی در خصوص اقدام آمریکا در دادن مدال لیاقت به فرمانده ناو وینسس گفت: این اقدام آمریکایی‏‌ها یعنی مهر تأیید بر جنایت ناشی از خوی استکباری آنها که همچنان ادامه دارد و در ذات حاکمیت آمریکاست.

احمدی افزود: آمریکایی‌ها با عوام‌فریبی و به سخره گرفتن افکار جهانی و با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای خود به راحتی از کنار این حادثه گذشتند و پس از تناقض‏‌گویی‌ها درخصوص علت سرنگونی هواپیما، آن را اشتباه در شناسایی و دلایل مضحک دیگری بیان کردند که هیچگاه افکار جهانی را قانع نکرد.

وی دلایل اهمیت خلیج فارس برای دشمنان را برشمرد و گفت: خلیج فارس از نظر ژئوپلتیک منطقه و وجود ذخایر عظیم نفت و وجود تنگه هرمز دارای اهمیت زیادی بوده است که به همین دلیل آمریکا با همراه کردن شیوخ منطقه در خلیج فارس حضور دارد.

احمدی در ادامه افزود: وظیفه مردم ایران آگاهی از خوی استکباری آمریکا و آگاه‌سازی و تبیین نقش آمریکا در ضربه‌ زدن به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه شهرستان میامی تصریح کرد: آمریکای جنایتکار که خود بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه‌ای و سازمان‌های وابسته بین‌المللی کشورهای دیگر از جمله ایران را ناقض حقوق بشر معرفی می‌کند.

احمدی تأکید کرد:‌ لازم است همه کسانی که در عرصه رسانه و مطبوعات و مراکز علمی حضور دارند، نقش محوری آمریکا را در فاجعه سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران که نمونه بارز نقض حقوق بشر است را به جهانیان و جوانان ایران گوشزد و یادآوری کنند و مراتب اعتراض خود را از این عمل ننگین اعلام کنند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول