اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان:

جذب فرهاد ظریف اولویت تیم والیبال میزان خراسان است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال میزان خراسان با اشاره به اینکه برای جذب بازیکن و شروع کار تیم، ابتدا باید سیاست‌های باشگاه مشخص شود، گفت: جذب فرهاد ظریف در اولویت کاری تیم والیبال میزان خراسان است.

جذب فرهاد ظریف اولویت تیم والیبال میزان خراسان است

جبار قوچان‎نژاد در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد، اظهار کرد: بازگشت موسسه مالی و اعتباری میزان به لیگ برتر والیبال قطعی شده است اما هنوز برای نحوه بستن تیم و میزان بودجه آن با مدیران تیم مذاکره‎ای نداشته‎ایم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان افزود: برای بستن تیم ابتدا باید از سیاست‎های امسال باشگاه مطلع شویم که به همین منظور در هفته جاری جلساتی با مسئولان تیم خواهیم داشت و از اوایل مرداد کار یارگیری و تمرینات را شروع خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید دید سیاست امسال موسسه میزان در تیمداری چیست و چه میزان بودجه برای بستن تیم قرار خواهند داد.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در ارتباط با جذب امیر حسینی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال به تیم میزان تصریح کرد: این مسئله به سیاست‎های باشگاه برمی‎گردد و اولویت اول ما استفاده از ظرفیت‌های بومی مانند امیر حسینی و فرهاد ظریف که جزو نیروهای بسیار خوب کشور هستند، است.

وی افزود: این دو نفر بازیکنان بزرگی هستند و به طبع رقم قراردادهای آنها هم متفاوت از سایرین است، اما اگر موسسه میزان موافقت کند و شرایط مالی اجازه دهد به دنبال جذب آنها خواهیم رفت.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول