اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی خراسان‌شمالی:

مالیات امسال خراسان‌شمالی هزار میلیارد ریال تعیین شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی خراسان‌شمالی گفت: درآمدهای مالیاتی امسال این استان هزار میلیارد ریال تعیین شده است.

مالیات امسال خراسان‌شمالی هزار میلیارد ریال تعیین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد جواد انوری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت روز مالیات اظهار کرد: این میزان درآمدهای مالیاتی در مقایسه با سال گذشته حدود 20 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه درآمد مالیاتی سال گذشته خراسان‌شمالی 840 میلیارد ریال پیش‌بینی شده بود، افزود: بخش عمده‌ای از این مالیات تاکنون محقق شده که تا یک ماه آینده گزارش مربوط به آن در اختیار رسانه‌ها گذاشته خواهد شد.

انوری همچنین با اشاره به اینکه 31 تیرماه امسال آخرین مهلت اظهارنامه مالیاتی است، گفت: تاکنون 11 هزار و 140 مودی در خراسان‌شمالی اظهارنامه خود را به واحدهای مالیاتی استان تسلیم کرده‌اند.

وی اظهار کرد: میزان تسلیم اظهارنامه امسال استان در مقایسه با سال گذشته 45 درصد کاهش یافته است.

انوری شمار اظهارنامه‌های مالیاتی در سال گذشته که از سوی واحدهای مختلف به ادارات امور مالیاتی تسلیم شد را 25 هزار اظهارنامه عنوان کرد.

به گفته مدیرکل امور مالیاتی خراسان‌شمالی، علت این کاهش اظهارنامه مالیاتی نیز به خاطر عدم نیاز به ارائه اظهارنامه از سوی خودروهای شخصی برابر با قانون مصوب است.

وی با تاکید بر اینکه زمان تسلیم اظهارنامه به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، افزود: تمام مودیانی که بنا به قانون مکلف به ارائه اظهارنامه بوده باید در مهلت قانونی اقدام به تسلیم اظهارنامه کنند.

انوری اظهار کرد: در صورت عدم ارائه اظهارنامه از سوی واحدهای مختلف، این واحدها از معافیت مالیاتی بهره‌مند نخواهند شد.

وی گفت: برای تسهیل در ارائه اظهارنامه از سوی واحدهای مشمول در بجنورد و شهرستان‌ها امکانات ارائه اظهارنامه دستی فراهم شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان‌شمالی اظهار کرد: علاوه بر این ارائه اظهارنامه اینترنتی نیز فراهم شده که مودیان می‌توانند در فرصت مانده با ورود به سامانه، نسبت به ثبت اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول