اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی خبر داد

اعطای تسهیلات کم‌بهره به دامپزشکان بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی از اعطای تسهیلات به همکاران بخش خصوصی خبر داد.

اعطای تسهیلات کم‌بهره به دامپزشکان بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی، بهزاد زندیه در جلسه بررسی مشکلات داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش دارویی استان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در سال جدید با هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان وام‌های کم‌بهره از محل صندوق کشاورزی و ملی در اختیار همکاران بخش خصوص قرار می‌گیرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه رشد تولید و مصرف فرآورده‌های پروتئینی با منشأ دامی از شاخصه‌های مهم توسعه در هر کشور محسوب می‌شود، افزود: خوشبختانه همکاران ما در بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی استان در حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی در طول سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

زندیه اظهار داشت: هرگونه تحولات در عرصه کشاورزی به طور ملموس شاخصه‌های مختلف اقتصادی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و نکته مهم‌تر از همه اینکه امروزه امنیت غذایی با منشأ دامی در هر کشور به ویژه در کشور عزیزمان ایران به خاطر شرایط خاصی که دارد از ارکان اصلی تامین امنیت ملی محسوب می‌شود و در این راستا دامپزشکی از ارگان‌های تاثیرگذار در این زمینه است.

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: اعطای تسهیلات یارانه‌ای به عنوان راهکاری حمایتی برای توسعه بخش خصوصی دامپزشکی است و در صورت توزیع و جذب صحیح در حوزه‌های ذیربط علاوه بر ارتقای سطح برخورداری امکان حضور سرمایه‌های انسانی را در نقاط موثر تقویت می‌سازد.

زندیه گفت: همکاران بخش خصوصی برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند به اداره طرح و برنامه اداره کل دامپزشکی استان رجوع کنند.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول